+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


Wednesday 15 August 2012 | 12:28 | 0 like it
Sakit doh hatii stalk TL dea :( Ahh bodohhh bodohhhhh! Hmm :( Kenapalah aku sayang dekat dea :'| Sayang kd orang yng takpernah nak hargai akuu :') Lepasneyy acano nak sayang kd lelakii lain dah? Hmm :( Sakit wehh hatiii akuu :( Aku takkan ckap aku menyesal kenal dengan dea, sbp khan pernah buad aku happy bilaa aku sedihh :'D Hehe sukanyaa time tuuwwww :') Diaorang skype thenn hmmm :'| Sakitt weh hatiiii :( Tengok gambar yng diaorang upload.... Aku tahu, khan takpernah sayang aku :') hmmm :') selamaneyy aku tunggu jehh day yng kita boleh jadi macam dulu tapi semakin aku berharapp semakin hancur dohh hatii akuu :') Kenapa semua ney boleh terjadii? Aku tak cukup caringg pasal kauu ke wehh? :'| Skurang kurangnya khan dah boleh lupakan aku, dea dah ada orng yng boleh gntikan tmpt aku :') Aku? Smpai bilaa aku kena cengini, tiap hari sakithati.. Tiap hati buad-buad yng aku happy, aku dah lupakan kau :') Even hati aku sakitt gela, aku tetap senyum :') Aku tahu aku nangis, aku sedih punn, khan takkan kembali dkd aku lge :') dea dah sayang prempuan tuwww :') Kalau aku dpd putarkan balik masa ney, kalau aku tahu bnde-bnde ney akan berlaku, aku takkan im dengan dea takkan cair dgan kata-kata dea :') takkan prcaya dgn janji-janji palsu dea :') Tapi scara jujur aku cakap, aku sakithati gelaa ney aku masih ada perasaan gembira sbp khan dah dpd pengganti aku :') Diaorang happy bersama :'* Tuu aku dah sukaa dahh :') Hmm, stopp cerita pasal khan kejapp. Nak cerita pasal Azizi :') Tadiyy aku nampak dea online. And then aku tunggu jehh dea tegur akuu. Lepas dea offline, aku nampak status dea, ergh. Kayy. Lge sakithatii terfikir pasal neeyyy. Kenapa tah semua orng nak buad aku sakithati? Nak tengok aku sedih? Takbolehh ke nak faham perasaan aku? Faham sikittt je pun aku dah hargai wehh :') Tapi neyy? Ergh. Firstt time dea kataa "pegi mmpus" kd akuu. I'm likee, omaigoddd :') Just sbp aku tak bagi dea merantau jee? Aku tak bagi pun ada sbpnya! Stay dengan memb tak da parents bersama lelama akan jadi teruk kan? Sbp takda orang jagaa! Dea tuu kenapa entah takboleh nak faham. Walaupun dah berjanji, tapi nanti buad jugak, apa function janji-janji dengan aku kan? Hmm pape jelahh kann, asalkan hdup diaorang bahagia. Aku neyy sedih sakithati and whatever siapa jeh teman aku? Aku hmm pape jelah wehh, seriouslyy, sakithatii sangd. Azizi pstuu Khan lge... Ergh. Sukehati korang lah ehh nak buad apa? Lepas neyy, aku try lupakan khan, aku try pergi kd orng yng boleh hargai aku :'* hope nanti, kita akan kekal :') kblaaaaaa,


Older Post | Newer Post