+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


Tuesday 21 August 2012 | 04:17 | 0 like it
hmm. baguslah khan dah couple dengan dea. lepasni takdalah aku nak harapkan khan lagi. walaupun aku slalu ckap aku dah lupakan dea, tapi dalam hati aku, actually memang masih ada lagi. tapi fikir balik, buad apa aku nak sayang dekat sorng lelaki yng takpernah nak hargai aku? kenapa? memang tak patut pun aku cngini. aku buad apa pun untuk khan, dea takpernah pun nak hargainya. dea takpernah pun nak rasa berterima kasih. seriously, aku tak tahan. sbp dulu nyza then amira azhar. now? smpai bila weh nak aku cngini? awek manalah akan tahan dengan semua nii? takda awek weh yng akan tahan. so baik aku lupakan khan, fokus pelajaran aku. takyah fkir sngd pasal cinta. tapi, hmm at least aku skrng dah boleh minat dekat lelaki. minat jelah. suka nii, hmm takboleh lagi :') step by step lah, aku yakin aku mesti dpad lupakan khan. dea boleh lupakan aku, knapa aku takboleh? ehh japp... dea lupakan aku? ahh memang senang untuk dea lupakan aku, sbp dea hanya game aku je kan -,- ahaaa okayy. faham. bagus kan jadi player? ehh, seriouslyy macam bebudak doee game orang. tak ke rasa macam immatured? ehh be mature sikit lah eh? takyah nak jadi bebudak sngad. dah f3 tuu still nak cngini ke doe? arghh, tak fham wehh dengan khan tu. hmm, tapi aku happy juga sbp khan yng buad aku kuat. sebelum ni, aku mana lah kuad? sikit sikit nak nangis. haha lembik doe. tapi skrng,tapi skrng, ahaha takde lah selalu aku nangis ;D now pun dah tak nangis dah. fkir pasal dea jee, cumaa sedih jelahh :) butt haa dah baisa dah nii. so aku tak kesah pun. yng pnting now, khan bahagia dengan mira tuu. if diaorang bahagia aku pun tumpang happy. hmm memang patut pun fifi buad cngitu kd khan. sorry to say that. but it's true. jadilah player lagi eh? nanti mesti ada orang akan balas dekat kau khan. ingad tuu. kau curang dengan amira ossa, haa siapp kauu :D okayy, aku happy dengan hdup aku skrng, dea hdup dengan hdup dea skrng. so, you go your way, i'll go mine. dah blaaaaa ;b


Older Post | Newer Post