+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


Monday 13 August 2012 | 10:16 | 0 like it
Heyyheyy haiihaiii :) Ohh yaa k :') Ehh thanks khan buad aku berharap dekd kau :'* Tak tahu pulek kau cuma game aku kan? Hahaiiii. Sukanyaa wehh :') Takpaa doh aku tak kesah, like seriouslyy. Aku tak kesah. Aku taknak kau game prempuan lain sudaa. Setiap prempuan ada perasaan okay :') Ingd lge semalam kau kataa kau nak getback dengan aku right? Hmm lahaii sweetnya :') Kau kata kalau kite get back kau akan bagi aku pgng fb kau apa smuea pastuu kitaa buad copy message :') And i was like, okayy makin sayang dekad kau pun ada :') Tadi masa tngok TL dea, omaiigoodddd. Hmm semalam dea janji dekad aku dea kata cengini :- "taknakk, i takkan pernah couple dengan dea! ingad you i berjanji i tak akan couple dengan sesiapa, i akan tnggu you smpai mati, tu janji i! " haa and ingd lge masa dea text aku pakai hp mak dea dea kata :- "Ha kay fine i nak tengok sejauh mana you boleh tahan kay ;( atototott i janji i takkan pernah sakitkan hati you :D promise " Ingd lge? Haa ada lage banyak mcet dea aku simpan :') nampak tak apa dea cakap dea perbuatan dea skrng? Hmm kata kata kosong wehh, kata kata kosong :') setiap prempuan pun akan sakit hati tahu :') Seriously, aku dah lupakan aizar.. And aku percaya gela dekad Khan and and neyy dea buad kd aku? Omaigoddd :') Hahaiii kenapalah aku kenal dea? Kenapa kita couple? Hmm, entahlah aku pun taktahu. Whatever lahh :') Aku cuma taknak Khan game prempuan lain lge. Aku nak dea jaga perasaan diaorang and faham diaorang, tu jeh. Hmm hope dea bahagia dengan Amira Ossa tuu :') Aku buad hal aku, dea buad hal dea lepas neyy :'* Lepasney, takda lage update pasal Khan. Aku nak lupakan dea, smpai bebilaa :') Kchawww :*


Older Post | Newer Post