+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


Sunday 12 August 2012 | 01:35 | 0 like it
Heyhey :'D Hariney hmm sedih balek :'( Aku ingdkan kita boleh jadi macam dulu tapi tapi........ Hm maybee skg dah tak kan? Hmm dea pun dah ada crush, dah jatuh cinta dekd dea dah pun :) Mestilah kd dlam hati dea dah takda aku rightt? Yeah, takpaaa..... Dea pun dah ada Mira Azhar :) Aku? Ehh hee takpalah... Aku okay jee :') Aku gembiraa kalau Khan pun gembira :') Daisypath kd bawah ney pun aku tak tukar lage, hmm aku taknak tukar bolehh? :( Hmm taknak tukar pun kenalah tukar juga... Aku jugek yng pujuk Miraa pergi dekat Khan balik? Kenapa perlu aku menyesal? :'/ Aku sepatutnya happy sbp tengok diaorang dah sweet skrg :') Hmm, yeahh korang sweet. Jujur neyy, ikhlas okayy :') Aku akan cuba lupakan Khan.. Aku tahu hmm susahh untuk lupakan Khan tapi tapi..... Tu jelah aku boleh buad :'/ Aku happy gela semalam Khan text aku kata nak getback :') Tapi tadi on twitter... Omaigod :'/ Seems like, tears like gonna fall :'| Heart breaks and..... Hm pape jelah :') Kalau kita boleh kekal kan best kan? Ingd kan nak getback dengan Khan lepas trial ney tapi.... Dea dah happy skrng kan, so dea takperlukan aku lage macam dulu :') Aku cuma boleh hope diaorang bahagia, takkan gaduh and relay diaorang akan kekal tak macam relay aku && Khan :') Ikhlas dari hati aku ney :') Aku ngaku hati aku sakit gela, nangis, tapi hmm at least aku dpad buad orang lain happy :') Khan, jaga mira bebaik okay? Jangan sakitkan hati dea mcam you sakitkan hati i dulu... Jaga perasaan dea, faham dea :') Korang kalau ada silap fham, bincang lah bebaik, jangan gaduh okay? I know you guys are gonna be the best couple in the world :'*


Older Post | Newer Post