+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


Monday 6 August 2012 | 05:49 | 0 like it
Tumblr Photography, Photography Graphics, Photography

Hem banyak cerita nak luahkan dekad sini. Banyak sangd :') Baru-baru ney, banyak sangd bnde yng berlaku.. Aku pun taktahu macamana nak hadapinya lage.. Kepala macam nak pecah, seriously tak tipu :'| Kepala aku sakit gela :'(


Hem nak cakap something, jujur ney :') Hariney nak luahkan semuanyaaaa dekad sini sbp aku dah tak mampu nak hadapinya lage :') Hem sbenarnya hati aku sakit gela.. Sakit sangd sangd :'/ Lama dah tak sakithati sampai cenigni.. Aku taktahu nak buad apa lage :'| Kekadang terasa nak lepaskan dea tapi ergh aku sayang dea :'/

Aku on twitter, tengok tweet dea semua.. Ramai kan prempuan tweet dengan dea.. Aku mention dea, dea tak balas pun.. Hem tahu tak betapa sakitnya hati aku bila orang yng aku sayang tak balas tweet aku tapi dea balas tweet prempuan lain dengan ketawa lage :') Aku harap sangd aku takda twitter, takda fb. Tak kenal bnde-bnde cenigni supaya aku takkan tahu apa dea buad dekad sana :')

Aku im dea dekd FB, dea pun kekdang balas kekdang tak balas.. Skype? Hm lage lah, dea webbie dengn prempuan lain smue.. Hmm aku ingad lage Khan cakap dekd aku, dea tak sampai hati nak lukakan hati aku yng comel ney :') Ingad lage tak biyy? Mesti tak kan.. Hem tapi.. Skrng? Sakit gela hati aku :'|

Aku fikir pasal dea jeh, air mata aku terus mengalir.. Aku nak bhenty tapi.. Ergh susah kayy :'| Lage-lage pasal semalam.. Dea cakap Iloveyou dekd prempuan lain.. Hem :'( Seriously smpai skg aku takboleh lupakan pasal tu.. Air mata tak bhenty mengalir smpai aku sesak nafas :( Hem.. Kenapa jadi cengini? :(

Aku taknak pun kita gaduh tiap hari.. Sbp tuh aku selalu pendam masalah aku.. Aku tak cerita dekd dea aku sakit hati or ape-ape.. Nanti kita gaduh pulek.. :'| Hem tapi aku buad cemana pun, kita tetap akan gaduh kan biy? Kenapa eah? :'/ Hemm :'(

Tadi petang pun sama, Khan calling dengn prempuan lain smuea.. Fehh :'/ Sakit doh hati aku :/ Then, first time, first time Khan panggil "kau aku" And cara dea cakap macam marah gela kd aku. aku skg rasa, kita mcm makin jauh.. Dea layan aku tadi macam dea benci aku, dea musuh ketat aku :'/ Masa skype pun sama.. Hm :'|

Masa on skype, Khan call aku tadi.. Then aku kata nak makan kan? :'| But actually, aku tengah nangis masetuh.. Hem :') Smpai mata aku merah.. Aku pun takut dah nak tengok mata aku tadi :'| Then masa webbie.. Hm Khan marah aku.. Sbp.. Hm takyah tahu lah :') Hm aku taktahu kenapa hbungan kita jadi teruk cengini :'(

Biyy, kenapa awak tetiba berubah? I ada buad salah ke? I selalu minta maaf dekd you.. Tapi you buad dek jehh :'| Kenapa ney? I taksuka kita mcamneyy :'/ I nak kita jadi macam dulu please :'( I selalu fikir you sbenarnya sayangkan i atau tak sbp you selalu layan i macam nak taknak jehh :(

Hem I ingad i ney kuad, tapi.. Sbenarnya tak kuad langsung :( Asal pasal you jeh mesti i nangis :'/ Biy i miss the old you :( Mana Khan yang lama? :'| I tahu i bukan yng terbaik buad you, i tahu i tak rety nak jaga hati you.. Tapi hmm i cube untuk kekalkan relay kita biy :( Hati i ney tak mampu nak hadapi semua ney :'| Semua ney sangd sangd lah meyakitkan hati :'|

Hemm hbungan kita skrg pun macam nak putus tak putus gituu kan? :'/ Tapi i still cube.. Cube untuk hadapi semua ney.. Sbp i tahu satu hari nanti, you akan berubah.. Hem :') I harap sangd you jadi setia dengan i tau biy :'* Kalau i dapad satu wish, i wish you akan setia dengan i & tak mengatal dengn prempuan lain.. Hehe :') Hemm tapi hemm.. Whatever, yang penting biyy, saya sayang awak sesangd and hati saya tak pernah berubah dari dulu sampai skrng :'* Ingad tu :')


Older Post | Newer Post