+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


Tuesday 14 August 2012 | 07:26 | 0 like it
Hahaii :') Hariney memang takda mood gela nak study kod. Aku kata taknak update pasal Khan lage tapi hmm takboleh >< Nak buang daisypath semua ney pun berat tangan aku. Hmm, tngok daisypath tuu, baru 3 mnggu? Kejapnyaa lahaii :') Tau tak, kalau boleh aku nak daisypath kekal smpai bebila :'D Hmm, biarlah tuu cuma imagination aku jehh, yng penting dea dpad buad aku happy kejap pun takpa :') Tadi masa tengah studyy, fikry text aku. And yaa Fikry kata Khan ckap dea sayangkan aku and dea nak get back dengan aku? Hmm :') Sayangkan aku? Tuu kau kata kau sayangkan aku...... Ehh hee takpalah doe, aku tahu Khan cuma nak buad aku happy jehh. Tapi semakin dea buad macamney, semakin sakit hati aku < Hmm nak buad cemana, hati dah sayang... Nak lupakan dea pun susah, macam haihh entahlahh :') Kenapa boleh jadi cengini? Hmm :') Irsyad text aku tadi kata Khan tetiba teringad pasal aku and dea rindu aku :') Hahaii, betul ke? Hmm, even bnde ney betul pun, aku takkan percaya & taknak percayaa kod :') Dea mana mngkin nak rendu aku? Dea dah ada Amira Ossa, takpernah dea nak fikirkan aku :') Dea dah happy dah sekarang...... Aku tahu aku tak sebaik, tak secantik, tak sesihat Amira Ossa. Aku tahu dea pandai jaga perasaan Khan, tak macam aku. Aku tahu dea perfect, tak macam aku. Aku tahu korang sweet, tak macam aku and Khan dulu... So yaa, conclusionnya, Amira Ossa is better. So, Khan jaga dea baik-baik jangan lepaskan dea tau :') Hope korang bahagia :*


Older Post | Newer Post