+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


Wednesday 8 August 2012 | 01:49 | 0 like it
Ehh hmm sedih ney :( Nak tissue. Berr -.- Baru-baru ney kenapa ehh kita selalu gaduh? Hm nak kita yng dulu yng sweet sweet tuu :'* Auchh renduu kayy :') Bila ingd balek, air mata terus mengalir. Hmm kenapa dea tak tahu yang aku sayang dea sesangad? Dea tak pernah nak percaya kata-kata aku :( Seriously. Kalau aku cakap "i love you" means aku betul-betul sayangkan kau :') Kenapa susah sangd nak percaya? Aku boleh setia dengan kau biyy, tapi kenapa kau selalu sakitkan hati aku? :( Hmm kenapa kita boleh jadi macamney? Kenapa :( Semalam hampir aje kita clash kan? Hariney pun sama... Hmm aku tak suka kita tiap hari gaduh :'| Boleh tak kita jadi macam pensil dengan pemadam. Hee, tngok dorang sweet jeh. Pemadam selalu tolong pensil kan? Nak jugak cengini :'* Sorang pun tak gaduh-gaduh. Ehh sweet gituu :'* Tapi malangnya dorang bukan manusia --' Hmm ahh pape jee. Hemm. Biyy biyy, harineyy pnya pasal, i ngaku tuhh salah i. Please please please forgive me :( I tahu i selalu buad salah kan? I selalu buad you marah kan? Hmm :( I tak sengaja pun nak buad cengitu :'| I tiap hari tunggu you online sbp i nak chat dengan you. Tapi kita online jeh gaduh, hemm :( Biyy you tahu tak, i rendu you sangd-sangd. I nak aje kita calling, webbie, dm, tweeting semualahh.. Tapi hmm sekarang, kita dah jadi macam musuh macam tak kenal jeh :'( Kenapa boleh jadi cengini :'/ Semalam kita coup genap 2 minggu kan? Tapi kita gaduh je.... Biyyy i nak sangd relay kita ney kekal sampai bebila :'( Tapi, betul ke relay kita ney boleh kekal? Kita selalu gaduh :'( Hmm i pun dah taktahu nak buad cemana lage :'( Biy tuu haa degil, taknak dngar cakap i :'| I suruh lupakan bnde lepas tapi taknak :( Hmm then macamana kita tak yah gaduh lage? Hemm i tahu i ney tak perfect, amira jee yng perfect buad you kan? :'( Tapi tapi.... Hemm i sayang you sesangd :'| Ingad tuhh biyy


Older Post | Newer Post