+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


Sunday 26 August 2012 | 02:16 | 0 like it
Ehh dah lama dah tak update? Haaa takde lah lama sgad. Hmm, nak cerita nii pasal semalam. Hmm first time aku nangis sbp Fit semalam. Dalam kereta pula tuu masetuhh >< Ok memang bestt lah kann? Hmm --' Sakit doh hati aku semalam. Hmm hmm. Aku cakap something dekat dea semalam. Then dea ckap........... argh mlas nak tulis. Hmm, apa dea ckap tu buad aku terasa lahh. Takde mood terus masetuu. Baik-baik tengah hang, tetiba takda mood. Wahh, best doh --' Hmm. Aku pun taktau cmana nak ckap. Hmm, tapi memang sakit hati gelaa lahh ;'/ Masa aku dah cool down, aku lepak dekat rumah memb aku dalam pukul 11 lebih gituu, aku online lah kjap pakai hp. Aku tngok tweet dea, bafakkk ahh --' Hmm. Dea mnta memb dea twitter satu prempuan nii. Dea kata nak kenal kenal je dengan dea. Hmm banyaklahh ;/ Ke minatt or sukaa kann. Kalau tak, takde lah smpai nak sangad twitter prempuan tuh ;/ Hmm. Aku memang jenis kuad jealous kan, so nak buad cemana? Aku ingad dea tak macam khan, tapi macam hampir sama jee ;/ Kata nak jadi friendly taknak sombong. Tapi mengatal jee lebih ;/ Lelaki yng nak kenal dgn aku pun, aku layan nak taknak jehh. Apa lagi aku nak mnta twitter lelaki dohh. Hmm. Then kita gaduh semalam ;/ Yee, aku ada kata aku memang taknak peduli pasal dea lagi, taknak amek tahu pasal dea. Dea nak suka nak sayang siapa pun aku tak kesah. Aku ngaku aku ckap cngitu. Tapi mase aku ckap cngitu, hati aku sakit tau tak. Sakit gela weh. Aku buad buad jeh okay. Tapi sebenarnyaa, sakit doh hati aku nii ;/ Memang Fit kata dea taknak aku cngini, dea nak aku peduli pasal dea. Aku memang jawab okayy. Tapi sebenarnya aku memang dah taknak amek peduli pasal hal dea lagi. Lantak dea lah nak minat nak suka nak sayang siapa. Kang aku jealous, kita gaduh pula. Baik takpayah doe. Aku tak sanggup. Biar aku sakithati cngini. Fit bahagia, happy dgn hdup dea dah okayy. Hmm. Aku dah kata kan aku taknak peduli pasal dea? Tadi aku on twitter, tngok tweet dea. Fundekkkkk doe. Memang marah. Tapi tahan jee. Dea ckap fuck you kd satu prempuan nii. Prempuan tu pun kata fuck you back? Hmm, perlu ke ckap cngitu? Tahu tak apa maksud fuck? Tahu kan? Kenapa nak ckap cngitu weh? Errrr.. Tak faham doe aku ;/ Aku cuma boleh luahkan je dekat sini. Memang dah takde tmpat lain aku boleh luahkan. Hmm. Nak buad acano, aku sayangkan Fit. Aku taknak kehilangan dea. Biarlah hdup dea tuu. Hmm. Malas dah nak amek tahu ;/ Dea nak ckap Iloveyou kd prempuan lain pun aku hanya mampu diam, sakit hati, nangis ssorng. Mlas dah nak bagitahu dea aku sakithati or apa-apa. Memang aku terkejut bilaa nampak dea ckap fuck you kd prempuan lain ;') Hmm, takpalahh. Apalah nasib aku nii kan? Bilalah nak jumpa lelaki yng setia nii? Hmm ;/ Malas dah nak tnggu...... Aku ingad Fit nii setia dgn aku. Yee, tapi kalau setia pun takkan lah dea nak ckap bnde tu doe kd prempuan lain :'/ Sakit doh hati nii :'/ Actually pun aku tak suka dea pakai hp bb. Sebp apa? Sebp BBM. Dea bolelah nak BBM dgn prempuan memana punn. Bersayang sayang apa bagaii, aku kan taktahu :') Lagipun tu free kan? Hahaii :') Tapi aku diam jehh. Tadi dea ckap fuck you kd prempuan tu pun dea mnta bb pin prempuan tuu. Ehh? Hahaa, hmm takpalahh, asalkan diaorang bahagia, diaorang happy dgn hdup diaorang. Aku tahu aku dduk jauh, tak macam Fit and prempuan tuu. Nak jmpe, boleh je jmpee. Senang je nak jmpe. Hahaii untunglahh. Hmm, tak kesah dah Fit nak pegang tangan prempuan tu kee, nak cium prempuan tu kee nak coup or scandle dgn prempuan tuu, aku tak kesah. Asalkan korng happy k? Tapi yng penting, aku hanya diam jee timee nii. Aku takkan bersuara. Tapi satu hari nanti, bila aku minta putus dgn Fit, Fit kau faham lah ehh? Ok bai :')


Older Post | Newer Post