+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


Friday 6 July 2012 | 08:34 | 0 like it
Lama dah tak update blogg kenn -,-' Hee malas kod nak update. Semalam kannn MA call akuuuuuu <3 Wuuu bestt kann dpad dnga suaraa dea. Hahaa, aku pnyelah penad tnggu dea call akuu. Then mase pkul 2 aku bgun tuu tngok hp takde orng miscaall pun -,-'

Then aku online tngok MA online kea takk, rupenyaa online. Hahaa, dea pun baru jeh online kodd :D So dea call aku lahhh, mase dea call akuu tuu aku log out fb sbp mlas nak layan fb. Bosann -,-' So aku masuk bilek berbual dengan MA :'3

Tapi mase dea sruh aku online, aku taknak -,-' Nak tahu sbp apaaa? Sbp memb dea post something dekd wall dea.. Wuu sakedhatii wehhh :3 Hee takpelahh, lgepun kalau aku online mesti aku tngok profile dea tak snggup doh tngok wallpost memb dea :'3

Thenn akuu nampa ahh ape dea blas kd wall memb dea. Huuuu dea tag namaaa tuttt x] Lgelahhh, haaa takpelahh aku tahu aku neh spea kann ;3 Thenn mase calling tuu aku boleh nges kannn :3 Ehh lembp betull aku nehhh -,-' Hee :'3

Pastuuhhh dea ckap ah dea tngaa chatt && main comment dgn 2 pmpuan nehh. Wuuu jealousnyaaaa -,-' Tahlahh semlam memangg nages smpaii brrrr -,-' Pastuuu tetibaa MA saked kann, lge ahhh aku nages macam apeee. Naseb baik dpd control tau hahaa.

MA taktahu pun aku nages :D Fuhh naseb baikk kann. Lamaa kod semalam aku nages mase calling tuuu, startt dea sruh aku on fb smpai lahh aku sesak nafas tuuuu -,-' Hahaha. Gelaaaa -,-' Aku boleh kann sesak nafas mase tnga calling dgn deaa.

Sesak nfas sbp kan aku nges kan, pastuuu MA tahu aku saked. Entah cmanaa dea tahu. Adaa cctv kod hahaa :'3 Hemmm, pastuu dea sruh aku makan ubad ape smueaa. Heheee, tadi chat dgn dea, huuu sakedhati ahh tngok wallpost dea dgn memb dea dgn comment ex dea.

Yng paling aku jealous dea nak belikan ex dea teddy pastu dea nak pegi ruma ex dea kann. Huu sakedhatii :"/ Hem hem then semlm dea tnyeaa aku bile aku free sbp dea nak jmpe aku. Mse dea pegi ruma ex dea tuuu harituu jugek dea nak jmpe akuu.

Tp aku ckap aku taktahuu lge then aku sruh dea pegi je duluu ruma ex dea haaaa. Mlas nak kacau orng berdatingg.......... Hee :'3 Lalala, whateverlahh. Akuu syok sndiri kod selama nehh. Ehhh? Papelahhh. Kbaii


Older Post | Newer Post