+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


Saturday 28 July 2012 | 10:41 | 0 like it
Hem kay blog aku dah berhabuk. Uhuk uhuk :b Hem malas nak update punya pasal. K tengok kad bawah tuh, ada relay dah :'3 24 july <3 Heee Ok aku sayang kauu biyy :* Actually banyak tahu bnde yng berlaku antara kita.

But kita dapad stay smpai hariney.. Even baru berapa hari :b Tapi dah kira okay tau! Hehe. Malas jeh nak cerita apa yang terjadi berapa hari ney. Hem tapi yng penting, aku nages banyakk kali okay sebp luu gedikk --' Ish sabor jehh.

Tadi pun nages berapa kali masa calling dengan dea. Dea kejam tau, tipu aku kata tak sayang aku apa smue semata-mata nak dengar aku nangis. Kejam kan kan kan?! Kesian air mata aku ney tau :b Hehe. Then dea paksa aku nyanyikan dea lagu :b

Aku nyanyi lagu "aku suka dia" even aku saked tekak. Dea tu haa gedik sangad paksa aku nyanyi :b Saked gelos tekak akuu -,-' Haha. Hem then dea nyanyikan aku lagu boyfriend :* Dea kata dea ikhlas nyanyi untuk aku lagu tu tau ^^'

Ehh happynya :') Lama jugak aku tak dengar suara dea. Dea pun boleh kata kaki dea comel :b Hahaha nak muntah dengar :D Wekkk :b Hehe. Tapi mase last last kiterang gaduh.. Actually bukan gaduh lah, maybe macam salah faham gituu kod?

Dea kata aku tak sayang dea. Well actually aku sayang dea sangad-sangad tuh yng aku diam jeh pasal dea dengan prempuan tuh. Dea kata aku bagi dea scnadle dgn dea sbp aku tak sayang dea. Ehh biyy, manada lahh >< Hem aku cumaa takut nanti kiterang gaduh.

Macam haritu haa, kiterang gaduh satu hari. Hishh :/ Nanti aku tak bagi, kau dea kata aku kongkong dea lah pulak :/ Nanti gaduh, kita putus acano? Haih so aku hanya mampu diam jelah :') Aku diam harapkan Khan boleh lupakan c dea je :)

But khan, you know what? I really love you. I can't describe my love to you. But i just want you to know, that i love you. I'm scared, so scared we'll be friends back. Seriously. That's why i've been like don't care whatever you do but actually my heart breaks seein' you tweeting about her.

And there's many times i've cried bcause of you. Please, i love you k. Don't leave me :') You told me just now you're scared i'll leave you :') But hem i hope so. I just love you so much.


Older Post | Newer Post