+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


Tuesday 17 July 2012 | 10:08 | 0 like it
Hem hem. Aku taktau perlu ke aku sayang dea duluuu :/ Sebp aku dah nak sayang dea tuh aku asyik sakedhatii jee :'/ Adeihh. Abyyyy jangan lah kuad jealous sangad :'/ Huu tak suka tak suka :( Hemmmmmmmmmmm :/

Aku online jeh first tengok wall dea.. Hem first tngok dah sakedhati dah :/ Hemm. Twitter pun samaa :( Dea selalu tweet dengan prempuan lain. Huaa :'/ Pastu kata nak jumpaa nak calling. Alahhh jealousnyaaa :'/ Hemm :(

Dah keluar air mata aku dah tadii :/ Shittt. Ishhh :/ Lama dah tak nages kann -.-' Haaa, hemm :/ Aku btao mmeb aku yng aku akan setia dengan MN. Tapi tapi tapi......... Hem hem :( Acano aku nak setia kalau aku macamneyy selalu?

Aku dah tryy jgan kuad jealous sangd tapi seriously, aku takbolehh :'/ Aku takboleehhhhhhhh. Aku taktahu MN serious dengan aku ke memain. Hem :( Please jangan sakedkan hati aku kalau kau dah buad aku jatuh hati dekd kau :(

MN, aku sayang kau k aku sayang kau :'/ Seriously. Aku dah anggp kau macam boyff aku. Aku taktahu kenapa. Hemm :( Aku hanya mampu pendam jeh. Aku jealous. Aku sakedhati. Aku pendam. Aku tak btao MN sebp err entalahh :'/

Mayb perangai aku memang mcmneh.. Hem :'/ Erghhh :/ K lupakan pasal tweet dea dgn prempuan-prempuan lain. Dorang tuh memb bukn ade pape pun kan :'/ Errr :/ K dah bai.


Older Post | Newer Post