+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


Thursday, 7 June 2012 | 11:11 | 0 like it
Tralalala :'3 Akhinrnyaaaa A online. Harineeyyyy contact dgn dea kejap jee :( Ok benci benci* Rendu gelaa dekd budak tuwww -.-' Hehe, mase dea online tuuu, happy gela gela gela bolehh? Harhar :'D Mcam 10 tahun je kann tak chat dgn dea --'

Hee, tnga chat tuu thenn tetibee dea btao akuu skrg dea kekadang dade dea saked. Saked gelaaa >< Hemm resau gelaa doh -.-' Hemm hemm. Mase aku tahu bnde nehh, serious, senyum pun takbolehhh >< Haihhh, takud okay takud -.-'

Ok lupakan pasal tady. Baru jeh tady A call akuu :'D Bestt dpd denga suara dea. Nanti aku boleh tdur lahh kann xD Hahaha. Dea btao aku semalam dea takboleh tdur sbp teringd aku siked siked. Lahaiii terharuu xD Hahaha, ecehh ecehh xD

Thenn dah matikan hp, dea kata ada orng ketuk pintu blkang rumaa. Dea pegi check, takde orng lngsung. Ok me dah takud gelos -.-' Naseb baik ade kaka teman. Kalau tak............... Tralalala tdur dekd ruang tamu lah jwbnyaa sbp tak berani naik atas -.-'

Hehee. Ok dah cite smpai sini je. A nak call lge, haha. Tdurr ok jgn tak tdur :p Kang jd panda padan muke korngg xD Tralala, babai, nightt, sweet dreams :'D



Older Post | Newer Post