+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


Thursday 7 June 2012 | 02:19 | 0 like it
Ok seriouslyy, aku bosan tauu :'/ Haihhhh. Tady chat dgn Eriq, tapi now dea dah offline sbp memb dea dtng ruma dea. Haihh, skrg? Takdaa orng larh nak teman akuu :( Selalunya time mcmnehh, A akn teman akuuu :'( Alahhh penadnyaa nak tnggu smpai pkul 10 :(

Dea kerjaaaa :'/ Huaaaa :( Okayy nages -.-' Haha. Tady bangun pkul 12 lebeh, tngok hp, ehhhh ehhh A ade call akuuu >< Tapi pkul 9 lebeh tadyyy. Alahhh tnga syok tdur >< Kalau aku tahu dea call mesti aku angkd pnyea xD Haha sekurng kurng nya bleh dnga suara dea duluu ^^

Haha. Hmm hmm, bilalahh dea nak balekk -.-' Kiterangg slalu chat time ptangg, tapi now dea kerja dekd snooker, so mase dea pun dah tak samaaa dah :'/ Hahaiiiii. Nak aje aku sepak budak gedik tuwww ;p Haha. Ok taknak larh aku baikk :p

Nak layan twitter, hmm ade ape je twitter? -.-' Rasanya takde apaa kod. Kenapaa korng suke main twitter eah? Apaa yng bestt? Taktahuuu larhh -.-' Pelik betul korng neyyy :p Haha. Lgpun takde privacy gtuuuu ;p Nanti nak tweet dgn boyff acano? Malulahh akuuu muahahaha xD

Semalam mase aku dah nak tdur tuhh, A call aku lge. Hee kite bebual dalam 9 mnit gtu larhh. Siott jehh kann dea asykk buad aku bengangg >.< Haha hamper merajuk dah masetuuu xD Haha, kalau aku merajuk pun bukn A nak pujuk :p Trlalala.

Speaking about homeworkk........ Ok korng dah siap homework dah? Haha. Tadi aku tngok homework akuu, maths tuuu ohmyyyyy -.-' Mcam tak boleh pening lgeeeeeeee. Aku dah teringd dekd budak gelaa yng slalu buli aku iaitu Krishna Natarajan :p

Hahaha. Ye ahhh dalam pelajaran ade apa yng aku tak fham aku tnyea dea -.-' Dea kan pandai tak mcam akuu ;o Ranking numb 1 jee budak tuuu. Aku? 50? Hahaha teruk betull xD Tralalala. Heeee, k whatever. Yng penteng, aku dpd hbeskan homework aku mnggu neyy -.-' Yo yo jehh kann :p

Ok, rasanya dah bnyak dah aku storyy harineyy :p Banyak lah sngd aku pnye ceritaaa. Korng pulak storyy tau nanti :* Dahh aku dah start merepek dahh -.-' Heeee, tralalalalaala. Layan fb* Babai :p



Older Post | Newer Post