+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


Thursday 21 June 2012 | 01:01 | 0 like it
Lama dah tak update blog :-D Hehe. Ok rendu kad blogg aku ney :-) Banyak ceritaaaa tau nak ceritaa, skg neyy pun taktau nak start dari mana :-D Hemm, nak ceritaa pasal baru-baru ney larhh :') Tpii kann ceritaa sedeh kod :'D Hahaa, sedeh? Ok whateverrr :-3

Semalam tngaa text dengan MA :-3 Thenn hariney birthday ex dea.. Hehee. Ingad lage harituu tnga calling dea ckap dea nak belikan teddy untk ex dea sbp birthday dea ^^' Then semalam dea kataa hujungg bulan ney dea nak gerakk rumaa ex dea nak celebrate birthday ex dea :'3

Hemm. Seriouslyyy, aku sakedhati masetu. Hati aku saked gela-gela tahu :'/ Hem. Sbp bukn kali pertama aku sakedhati sbp dea.. Tak terkiraa dah bape kali aku sakedhati cmneyy :'D Hemm hemm. Taktahu larhh nak buad cemanaaa :'/

Then semalam aku dah sakedhati gela-gela aku buad kptusan untk lepaskan dea.. Lepaskan dea untk ex dea :'/ Hemm aku btao dea yng aku dah coup dgn orng lainnn. Lain kali kiterang dah takboleh slalu contactt :'/ && aku sruh dea coup balek dgn ex dea ^^' Aku pun rasa bersalah gela sbp tipu dea yng aku dah ade coup :'/ Tapi aku taktau nak buad cemana, hemm :'/

Dea slalu btao aku yng dea syangg ex dea sbgai kawan, tak lebeh drpd itu. Tapi.. Untk aku, cara dea layann ex dea ape smue, macam dea still sayang ex dea macam dulu :'/ Tapi kenapa dea nak tpuu aku :'/ Aku dah suke dea, dah sayang dea baru aku tahu yng dea maseh sayangkan ex dea :'/

Hemm lahaiii bodoh kan aku neyy? :'D Hehe. Takpaa, aku dah biasa. Hem, cuma lama dah tak rasa macamnehh.. Aku tak tahu cemana nak luahkan dekd memb aku. Aku cuma boleh luahkan dekd Priss jeh :'/ Tady punn tnga cerita dekd dea, aku pun dah macam nak nages :'/ Asyk teringad MA je.. Adeih ><'

Semalam pun aku tak boleh tdur sbp fkir pasal MA jehh.. Aku renduu dea kayy :'/ Semalam tngaa barengg dah nak tdur boleh nages lage :'/ Haa apalahhh :'3 Then pagi tady pegi sch, memb aku kataa mata aku bengkak >< Dea tnye akuuu aku nages kea semalam -,-' Brr kantoiiii -,-'

Hemm skrg aku punn hemm :'/ Macam nak lupakan MA.. Biar dea happy dengan hdup dea yng duluu :'/ Aku tahu dea cuma anggp aku as bahan untk lupakan ex dea :'/ Hemm, takpaalahh. Aku tak kesah pun. Tak kesah. Cuma saked hati jehh :') Fikir pasal smue ney.. Hati macam.. Macam errr entalahh :'/

K lahhh, heee malas nak story pepanjangg :'3 Tralalaa, so baiii :'P


Older Post | Newer Post