+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


Wednesday 6 June 2012 | 13:16 | 0 like it

Haihaii :'D Ok tngok jam tuuuu dah pkul berapaaa -.-' Abyyy asal tak tdur lge. Haha. Ok biarlahhh ;P Ngeeee, sumpahh, happy gelaaaaaa :D Heheee :D Ok dah mcam orng gelaaa aku snyum ssorng xD Tapi seriouslyyyyyyyyyy :'D Me so happy ^^

Tngaa chat dgn A, then tetibaa dea suruh aku janji somethingg. Dea ckap dea nak aku jadi kawan dea smpai dea form 5 >< Ohmyyy, lama kannn? Haaa, aku tnyea larh kenapa nak kiterangg kawan smpai tahun depann, then then..................

Dea kataaa dea nak kenal aku lge. And dea nak dea ready baru dea nak coup dgn akuu.Sbp dea kataaa kalau boleh skrgg dea memang nak mnta coup dgn aku tapi dea tahan jee sbp dea kataa dea nak jadi matangg. Dea taknak coup dgn aku memain, macam coup bape bulan pastuu tak contact, mcam ex dea :'3

Dea nak jad matang siked so that dea akn setiaa :'D Then tadi dea bagi gmbar bunga ros. Alahaii sweetnyaaa :'D Hahaa, saya suka saya suka :D *godiknyaaa waaaa* Haha biarlahhh :-P Ok balek ke cerita tadi. Hahaa --'

Aku ckap larh dekd dea, aku pun now nak stop coup, nak single duluuu. Aku nak ikut apaa mama aku ckap. Dea kataaa, nanti dah habes belajar barulahh coup. Aku pike pnjangg, memang betul apa kata mama (y)

Sbp coup skrg sweet mcamana punn takkan kekal kan? Hahaiii, lepastuuu kenkadangg buad bnde tak elok. Ishh ishh, manusiaa....... Hahaha :-P Lalala. So, aku skrg nak fokus pelajaran aku. Buad yng terbaik untk PMR && SPM nanti ;) Ok me dah ngntok and nak tnggu calling dari A nanti ^^' Hehee. Okbaii :'D



Older Post | Newer Post