+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


Thursday, 3 May 2012 | 08:51 | 0 like it
Okayyy tadi makan ubadd :-( Tak sukanyaaaaa. Benci ubad benci benci benci! Hishh. Tadi mase ibu dah balekk. Dea suruh akuu tukar bajuu nak pegi klinik. Aku pun ikut jelahh, habes mak dah suruh kann. Hahaa. Budak baik lah kononnyaa :-P

Ahaks. Dah sampai Klinik Malaysia, haaa naseb baik k tak ramai orang :-D Duluu aku pergi kenaa tunggu 1 jam gituuu. Bosann k -.- Haha. Neyy tak sampaii 15 mnitt dahh panggel 'Abigail'. Hahaa, masuk bilik tuhh, untunglahh memb bapaa akuu kan yngg bertugas. Muehehe x]

Lepastuhh mase amek ubad tuhh, aku macamm "errrrrr?" Asal banyakk sangad ubad neyy?! Tak sukaa lahh tak sukaaaa :-( Mase balek rumaahh, dah makan kuihh, terus makan ubad. K naseb baik tak ngantok xD Aku tak sukaa ubad yng mengantok neyy. Bencii tauuuu >< Dah lah ibu suruh aku takpaya pegi sch esok :-( Huaaaa :-(

Then mase calling dengan Afiq && Ifan, dorng boleh cakap padan muke dekad aku. Siott jehh......... Naseb baik Oken tak ckap padan mukaa tauu. Dea suruh aku rehad jehh :-D Alahaiii caringgnyaa xD Hahaha, Priss punn dah jelly masetuh dea dnga aku cerita pasal Okenn :-D

Priss bgtau akuuu yng aku dgan Oken macam boleh kekal. Sbp Oken macam taknak lepaskan akuu smue. Errrr. Dea suruh aku jgan denga ape yng orang lain ckap, dea suruh aku kekalkan hubungan aku dengan Oken. Hmm, i'll tryy :-)




Older Post | Newer Post