+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


Saturday, 5 May 2012 | 09:06 | 0 like it
Seriously. Aku sayang Oken. Aku sayang dea. Sayang sangad-sangad. Memang aku tak perasan selama ney. Tapii awak tahu tak? Aby sayang Oken sangad-sangad wakkk :-( Kita taknak kehilangan dea. Seriously. I can't :-(

Tadi sumpahh geram gelaa :-( You know kenapaa? K mula mula, Betrease bagitau Priss yangg Oken tuh player. Lepastuhh, Priss bagitau aku. Then aku bagitau Oken. Tapi masa Oken tnye Betrease betul kea apa yng aku cakap. Betrease kataaa dea TAK PENA cakap macamtuhh. Ouh yeahh? Hahahahaha buad lawak yee kau? :-D

Orang pertama.......... K sabar jehh :-D Tapii lelamaa............. Wahhhh wahhh wahhhhhh! Adaa orang lagee sehh cari pasalll :-D Hamboiiiii! Then Fiona pulakk :-D Hahahahha. Okay. Fiona bagitau Priss masetuhh yang Oken ada mnta numb hp Priss. Masa Priss cerita dekad akuu tuhh. Aku pun pelikk. Pelikk? Okayy ada lah sebpnyaa. Kalauu Oken nak numb Priss, dah lamaa lah wakk Oken dapad :-)

Sebp kita pena tuka simcard. && Priss penaa send mcet dekad numb Oken sbp Priss ingad numb Oken maseh ade dgn aku. Takkan lahh Oken bodoh sangad kann dah ade numb ppuan tuh nak mnta lage? Alhaiiii macam takde otak jehh kann? Hahahha. Oken dah tahu yng Fiona kenal Priss && dea tahu Priss tuh kawan rpad akuu.

Kalau dea tahuu, kenapa dea nak mnta numb hp Priss dekad Fiona? Bodoh lahhh. Hhaha. Mase aku ceritaa apa yng Fiona ceritaa tuh dekad Oken. Oken punn ckap bnde yng sama dekad akuu. Dea kataa dea tak penaa mnta numb hp Priss. Errrrrrrrr. Fiona Fiona, apa awak ney?

Thenn tadii, Fiona text Oken, dea bagitau Oken yangg dea tnga jumpa Priss. Ingadkan nak ckap pasal tuhh sebp Fiona & betrease bagitau Oken yng dorng nak ckap pasal semua ney dekad Priss. Alahaii, mase aku call Priss. Hhaahahha Priss kata Fiona tak cakap apa-apa pun. Ehhh? Awak takud ke? Entah-entah awak yang tipu kann? Alalalala kesiannn :-3

Hahaha. Masa Fiona masuk dalam, Priss kad luarr, Priss carii Fiona sebp aku sruh Priss start perbualan dorang pasal ney. Tapi masa Priss cari dea, rupenya dah balek. Amboii. Awal awak balekk kan sayang? Takud? Ehhhh kata nak face to face. Hahahahaha. Apee siakk, kau buad lawak ehh babii (baby)? Hahahahaha. K lawak :-P

Yng aku paleng geramm, is masaa Oken backup Fiona. Okay geramm! Mcam huhhhh. K. Yng penteng aku geramm. Asal Oken nak buruk-burukkan Priss? Ehh Priss tuh memb rpad aku. Macam kembar aku. Oken burukkan Priss macam burukkan aku kay! Aku taktahu kenapa Oken tak suka sngd dengan Priss. Backup Fiona tuh? Alahaii, stopit lahh. Mukaa serupa jeh macam loji. Hahaha. K.

See here. Priss, kalau takde Priss. Dah lama aku dengan Oken dah putus. Priss yng pujuk aku untk jgan putus ase dengan dea. Priss kata yng kita macam boleh kekal. Priss pujuk aku kata jgan denga ckap orang lain. Yng penteng aku dengan Oken bahagia semase kita bersama. Go on with our relay. K. Memb aku, memb rpad aku yng ckap cmtuhh.

Memb Oken, Fiona? Hahahaha. Oken sendiri kataa, Fiona macam tak suka aku coup dengan Oken? Ok, nampa sangad kan dalam hal ini siapa yang buad cerita? Siapa yng bolehh masuk tv jadi pelakon terbaik Malaysia kan? Hahha. K. Lakonan awak hebad Fiona. *tepuk tepuk tangan* Haha. Nak hadiah? Okay. Set time. Kita jumpa. Nak? Aku bagi hadiah yng kau takkan lupaa sampai bebilaa ;-)

Oken pun macam errrrrrr............... K aku taktahu cemana nak cakap. Hm. Yng penteng aku sakedhati. Tapi tadi aku kataa "Haritu kau kataa Fiona tak suka kita coup, mestilah dea nak kita putus!" Pastuhh Oken balas "Bajet dapat jehh" Mecet dea yng tuh dah buad aku rase tenang. Dah rase yng Oken takkan tinggalkan aku.

Walaupunn, kita maseh tenga gaduh sebp keegoan akuu. Tapii, Oken tak pernah putus ase. Dea tak pernah putus ase untk pujuk aku. Awakk, saya terharuu :-) Tadii pun dekad hp berapa kali aku merajuk. Tapi dea tak henti-henti pujuk aku. Bukn kejap k aku merajuk. Lamaa :-) Seriously, aku sayang dea. Aku tak boleh bayangkan kalau aku putus dengan dea :')

Hey Fionaa. Kau berjaya buad aku gaduh dengan Oken. Yeee, rancangan kau tuhh. Rancangan kau yng bodoh sangad tuhh. Haha. Tapii, sorry to say. Kau tak berjaya buad aku dengan Oken putus. Kau gagal k. GAGAL. Dengar tuh. He's mine. Kau? Nak jadi memb dea. Jujur je. Kejujuran amat penting. FYI, Oken paleng tak suka orang yang tpu dea.

Awakkkkkkkkkkkk kita gerammm :-(
Ok sabar jehhh :-(


Older Post | Newer Post