+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


Thursday 24 May 2012 | 00:35 | 0 like it
Heeyyyyyyy :-D Semalam kannn , haihh , entalahh . Pening tau . Sbp aby dah putus dgn Oken , semlam dea cari aby . Dea kata dea maseh sayang aby smuea . Huuu serious aby taktau nak buad cmana . Bnde yng dea buad dekd aby dulu tuh , aby maseh takboleh lupa , nak buad acno kan ?

Memb dea cerita dekd aku , yng Oken ckap dea menyesal putus dgn aku segala . Errrrr , yeyeee jehh kan ? -.- Macam tak pcaya . Hm hm . Sbp takda bukti ah kod o.O Haha . Then memb dea kata , Oken skgg tak keluar rumah lge . Dea asyk stay kd ruma jeh . Sbp dea stress .

First first memang aku tak pcaya yng Oken tak keluar ruma . Tapi mse aku tnyea memb aku hariney . Memb aku kata memang dea skg dah tak nampa Oken lepak . Err err . Whaatttt ? Hmm hmm . Aku pun dah macam .......... Idk -,-

Aku macam nak jadikan dea memb je . Tapi Oken taknak . Dea kata dea nak aku jd gf dea balek . Hm , aku macam takboleh pcaya dea lage . So now what ? Hm pening kepale hotak aku tau . Aku sayang otak aku larhhhhh jgn buad dea peningg , saked tau nanti -.- K waaa merepek -,- Hihi

Aku memang dah tak sayang dea macam dulu lge sbp sakedhati sgd . Tapi hati memang maseh ade dea :-) Hmm hmm tapi aby macam dah suka dekd satu buda ney . Yelahh . Sbp budak tu slalu teman aby . Aby tdur lmbd dea pun teman aby . Hm . Haihh .

Akuuu peningggg ! K baik takyah fkir pasal centa dulu kannnnnn ? Hmm . K tukar topikkkk ! Pasal result aku . Serious aku tak puaty dengan result yng aku dpad :-( Maths dah turun jadi 85 . Hm hm . Bi paper 1 dpad 37/40 . Hmm hmm . Aku tak puaty lahhh :'/

Takpaaaaaaaaaa , nanti exam lage aku nak dpad 90 :-* Hihi . Try lahhh kan . Tak cube manalah tahu :-3 So , maybe lepas ney aku tak slalu online lge . Nak control k . Haha . Dah lah , malas nak story mory lge . Penad tngan aku taip . Baibai :-*


Older Post | Newer Post