+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


Wednesday 2 May 2012 | 16:08 | 0 like it
Heeeyyyyyyyy aby ponteng kelas tambahan harineyy. PEACE (y) Hee. Malas kod nak pegii. Wee x] Baik online kan drpd stay kad sch selama 2 jam. Buang mase aku jehh k -.-

Harituuhhh aku dah janji dengan Jim takkan buad somethingg. Tapi dekad sch tadi, aku buad lage. Hmm entalahh. Akuuu sakedhati gelaa kodd. Jim suruh aku blaa smue. Hm :'( Tadi dah siap-siap nak pegi sch, dah pakai bedakk boleh aku nages kann. Eshh tak suka tak suka ><

Jim kataa perangai aku pelikk. Yeeee. Aku ngaku perangai aku pelik bilaa text-ing dengan Jim. Sbp? Sbp aku taknak tunjukk yng aku tnga sakedhatii. Tuh yng buad muka ketawaa, senyum smue :-D Tapii, haihh entalahh. Seriously, sakedhati wehh sakedhatii :-/

Hm tadi kad sch pun takde mood langsung nak belajarr. Priss jelahh yng dengaaa smuee cerita aku kann? Hee. Untungglahh dpad memb mcam dea :-D Tapii takpelahh kalau jim dah benci dekad aku, aku tak kesah. Aku memang nak buad dea benci dekad aku pun :-/

Aku nak dea benci aku sebp aku nak dea lupekan aku so that aku boleh lupekan dea. Seriously, Jim lahh lelaki yng paleng baik yng pernah aku jumpaa tau. Hee :-D Cumaaa, aku buad satu kesilapan masetuh. Hee padan mukaa aku kannn x']

Kalau mase boleh diputar balekk, memang aku akn hargai Jim. Dea terlaluu, terlaluu baik dengan aku. Aku takde kredit, dea topupkann. Dea sanggup dengar apaa masalah aku. And bnyk lage lahh. Hmm, now, maybe akuu takde lage kawan mcam dea :-(

Tadi aku text dea pun, dea tak reply :'-) Aku asyik bace text yng dea send dekad aku suruh aku blaa, mase kita gaduh smue tuhh. Huaaaa hati mcamm................. Ok aku taktahu cemana nak cakapp. Butt yng pentengg, akuu takbolehh lupaakan Jimm :-(

Muhammad Najmi, aku mntaa maaf kalau aku ade buad kau sakedhati selamaa kita kenall k. Thanks sebap teman aby selama ney bilaa aby senang susah. Hee. Aku takkan menyesal kenal dengan awakk :-)

Sayanggg kauu Jim :']


Older Post | Newer Post