+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


Wednesday, 2 May 2012 | 18:11 | 0 like it
Harineyyy aku tak sch x] Hahaa, demam koddd :3 Tapiii kann kann kann, bosan bolehhh? :( Haihh taktau nak text dgan spea smue. Eshh >< Nk study pulakk takde mood. Online jelahh kerja akuu hariney xD Heeee tadi pun aku tidur pukul 430. Hahaa lambadd kann?

Sbp tak dpad tdur tulahh tdur pukul 4 lebehh. Pastuhh ibu kjutkann dea ckap aku demam so takyah g sch xD Tapi ingadkan nak pergi lahh, bestt lah pulakk kalau sch kannnnnn. Bosan sampaii aku tngok gamba-gamba ex akuu hahaha. Sajee jee tngokk :-D Tak ada pape punnn kod.

Semlam textingg dgn Ifan a.k.a Moshimaro Lengzai dengan Jim, heee akhirnyaa kita dah okay balek kannn? :-D Sukaaaa sukaaaa :-D Ifan tuh boleh kan pakse aku takyah pegi sch -.- Kejam betul, ahaha. Untunglahhh dpat memb mcam dea :-P Haha,

Dkad fb ney pun taktau nak chat dgn siapa -.- Haiyaa. Siked gelaa orang yang online. Ramai sch pagii, ishhhh. Takdelahh orng nak teman aku kannn? :-( Kalau aku tahu dah lama aku pegi sch dahh, hahaa bajettt** Lagepun hariney kembar aku, Priskilaaaa Elvy :-D Dea tak sch jugaa. Haha, dea ade ajak aku takyah g sch, pastuhh hariney juga kann aku demam. Hebad lahh byyyy xD

Kredit akuu punn mcam apa -.- Ok benciiii. Nakk topup tapiii.......... Takde trans. Haha, takkan nak jalan kaki? Jauhh tuhhh~ Kalau ade orang belikan topup takpelahh. Hahaha. Siott jeee :-P Ehhh malas lah nak taip lage. Tangan aku saked lah pulakkk --' Okbaii :-P




Older Post | Newer Post