+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


Wednesday 2 May 2012 | 01:12 | 0 like it
Ehhhh tengok jamm dah pukul berapaaaaa x] Hahaa, dah 1 lebeh dahh, tak tdur lgeeee kan aku neyy. Esok dah lah sch. Eshh. Sebenarnyaa tnga buad kerja kursus geo neyy. Bnyk lge kena siapkan. Hahaa. Last minutee buaddd** Wuu wuu. Besttt xD Kau ade? Takde kann. Cehh bajett jee aku ney. Hahaa gurau jeh k x]

Bnykk tau ceritaa nak ceritaa. Tapi kebnyakannya privacy. So, aku cerita jelah yng manaa aku bolehh cerita kan. Haha. Act aku tngaa peningg k :-/ Taktahu siapa ckap bnde betul && siapaa buad ceritaa. Adaa orng ckap Oken mcam neyy, mcam tuhh. Tapi bilaa aku tnye dea, dea cakap dea tak buad mcam tuh. Ok what is this? --'

Peningg tau. Tadi calling dgn Oken, dea cerita kad aku SEMUANYA. Aku mcam "whattheeee?" Takkan lahh memb aku sendiri nak tipu aku kann? Then bilaa aku tahu Fionaa (memb Oken) tak sukaa sngd aku && Oken coup, ishh mcam geram je tauu ><

Kalau ye pun dea tak sukaa, takpaya buad ceritaa untk buad aku dgn Oken gaduh lahh kan? Seriously, aku tak suka k. TAK SUKA. Biarlahh Oken nak coup dgn siapa kan? Yng dea nak tentukan awek Oken tuu kenapaa? Ok gerammmmmm -.-

CHOPPPP!!

K malas nak cerita pasal tady pnye x] Semlam aku belajar kejap naik moto. Hahaa best bolehh? Macam nak try bawak lage tapi takudd lahhh >< Hahaa. First bwak je, walawehh, terus emergency break kann. Macam nak jatuh jehh. Naseb baik dapat tahan keberatan moto tuh -.- Haha.

Seriously, moto tuhh berad gela bolehh -.- Tak sukaa ahaha. Da lah aku buknn kuad manaa, pastuh nak aku bwak moto. Haisehh. Memb aku smue kataa moto tuh ringan tapi untk akuu? --' Beradd ahh wehhhhhhh! Hahaa, bawak tak smpai 3 minit dahh hamper jatuh 2 kali. Pastuh hamper langgar pintu orang. Manaa tak takud doe, haha xD

Nseb baikk aku takde pape tauu. Sbp mase memb aku bwak mto yng aku bwak tadi tuhh, dea xcidentt >< Gigi patah sehh. Kalauu aku yng kenaa, walawehh gerentii 3 tahun tak pegi sch! Maluuunyaaaa gigi takadaa. Huhhh. Tapi memb aku tak mcam aku kann, memb aku tuh kuadd, dea xcident pun tak nages tauuu :-D

If akuu yng xcident, dah lama dah aku nages --' Hahaa lembik ah kau byyy** K wtv :-P Lepasneyy taknak lahh belajar bawak moto lage. Aku takud nanti xcidentt --' Sbp memb aku xcident depan aku kodd. Eshhh >< Dahh lah aku jerit kan timee memb aku jatuh. Haha takboleh blahhh. Llala. K dah nak tidur. Pening kpale akuu -.-

Aku dalam dilemaaaaaa :-/
But it's a secrett :-P



Older Post | Newer Post