+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


Saturday 28 April 2012 | 01:07 | 0 like it
Heyyyyy :'D Kite tnga takde mood ney wak :( Hm seriously mcm nak nges jeh dpan lappy aku. Saked tahu hati aku :( Kenape kan dea buad mcm tuh kad aku. K nak tukar bas lah bulan depan :( Nak tukar nak tukarrrrr aku taknak tngok muka Oken lge :'(

You know what? Kite gaduh pastuh tadi dah okay dah. Tapi dea ungkit lage. Tetibe dea tnyea aku, kite ney dah ptus kea belum. Aku pun like WHATT? Sbp aku dari first kite coup aku takpena anggap kite dah putus TAKPENA weh Takpena. Sbp aku sayang Oken. Aku sayang dea tahu!

Then last aku tnyea dea yng dea nak kite putus kea tak. Oken kate dea nak putus sbp dea call aku dari semlam tapi aku takpena angkad. Errr. Aku taknak angkad sbp aku tnga nages k! Oken takpena amek tahu pasal perasaan aku. Huh! :'( Then yng semlam aku taknak angkad is sbp aku tnga takde mood!

Sejak hari khamis kite gaduh tuh mood aku terus jadi mcam ape. Kaka aku pun kena marah dgn aku just sbp dea nak masuk bilek aku. Errr >< Aku siap baleng lge hp aku tuh. Err. Hm. Then semlam sbenarnya aku tak g sch tapi aku pakse diri aku. Sbp aku pening nages pasal Oken haritu. Ade ke dea tahu? TAK! Dea takpena tahu!

Pastu tadi aku kate nak sngd ptus pegi kad nayli tuh lahhh :/ Then dea boleh ckap nanti dea pegi kad nayli. Nayli mesti angkad call dea. Eh bdoh ah. Haha bdoh ok BODOH. Best kan kena game? Hahahahaha. Suke ney :'D Kalau boleh nak lage tau :'D

Oken kata kalau boleh nak dgn aku selamanya. Bukn sekali tapi beberapa kali. Dgn memb dea pun dea ckap mcmtuh. But? Skg? K lelaki memang suka ckap lain buad lain ye? Ohh baru tahu kan. Takpe, aku biarje. Oken nak sngd coup dgn budak tuh, pegi lah kan. Aku tak kesah.

Just for sebulan lebeh je kite dpad bersama. :')
Semua kenangan aku && Oken, biar aku simpan dalam hati je :')
ILoveYouOkenSmith :-*
AbyyLaaTedesca :-)


Older Post | Newer Post