+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


Thursday 26 April 2012 | 01:23 | 0 like it
Hello :) Ok bosan leww. Lama gela kod tak update --' Hee, sbp line lmbp and malas kod. Lgepun now nak PMR, so fokus study. Jyeahh (y) Act bnyak cerita ney just tak tau nak mulakan dari mana. Hahaa :)

First, budak ney nama dea NAYLI. Haha, nak link fb dea tak? Haaa, tekan nama dea tuh :) Biar dea hot kan? Haha. Ok sumpahhh aku benci dea! Sbp nye, k dea mcam perampas tau. Macam hipokritt :/ Masa aku da coup dgan oken, dea ckap aku permpas. Like, what the hell? Aku perampas? K perasan habes kan minah ney -..- Bukan dorng pena coup or whatever kann, kenapa tetibe ckap aku perampas? So yaa tahan geram** Haha.

Thenn, hari seterusnya, dea mnta maaf kad aku. Dea kate dea snggup melutut. Okay kau nak aku maafkan kau? K aku memang dah maafkan kau pun. As long c nayli tuh tk melebeh lah kan dngan oken? Sbp aku memang taknak kongkong oken sgd. Nanti dea ckap ape pulak kan. So yaa, aku biar jelah dea nak kawan dgn sesiapa je.

Tapi haritu dea ade ckap dea benci oken. Sbp oken tipu dea. Tapi now, dea ckap dea maseh suka oken tuh. Pastuh dea mcam nak rmpas oken. K aku sabar je. Tp mase aku dpad info yng dorng scandle. Dorng scandle pun sbp masetuh aku dgn Oken ade salah faham. Errr --' Oken dea ingad aku ade scandle so mayb dea pun pasang scandle kan. K kejam -.- Then aku text budak tuh, pastu dea ckap dea takut --' Alahaii, kau kenapa budak? Jd perampas berani aje, tapi dah kena warning takut terus. HAHAHAHAHA kau jgan nak buad lawak boleh tak? Eh eh menyampah lahh -.-

Tiap-tiap pagi aku nampa muka kau kad bas pun aku boleh termuntah okay -.- Seriously, perangai kau buad aku maken saked hati dgn kau. Kau nak aku jadi kawan kau, boleh aje. Tapi ehh berubah lah perangai bodoh kau tuh. Buad ape-ape gunalah otak kau tuh dulu! Ok muka da lah mcam mak orang, so takyah berlagak sngd. Nak tnye orng aku ney hot ke pandai ke or watever kad sch! Aku tak cari pasal dgn kau kan? So kenapa nak sngad buad aku sakedhati? Huhhh. Sabarjeeeelahhhhh**

Brr. Malas nak cerita lage. Sumpah, SAKED HATI. Just nak kau tahu, kalau kau sayangkan oken lepaskan dea untk dea bahagia. K bai.


Older Post | Newer Post