+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


Saturday 28 April 2012 | 11:34 | 0 like it
Hee tadi puas aku nages au. Haha. Dah mcam budak-budak dah. Heee :'3 Tp last-last, Oken text aku kata dea taknak ptus dgn aku dea tknak aku pegi dalam kehidupan dea. Awakk awakk, serious kite terharu bace text awak tuh :'D Heeee. Tnga nages boleh aku TERsenyum, TER k hahaha.

Tadi memang dah taktau nak buad ape dah. Nak storyy kad orang, tapi malas pulak. Err :'/ Boleh mcamtuh eh? Haha. Aptb lahh. Heee. But now, ok happy boleh? Hahaa. Then kita dah coup balek tuh, aku tak habes-habes ketawa. Serious mcam orang gelaa masetuh -.-

Tadi berat hati kita nak lepaskan Oken tau :( Sbp tuh madah nages jeh tadi. Tnga story dgn Hariz, tetiba air mate boleh terkeluar. Haha, pelik sungguh. Then air mate aku dah tak boleh henti lage. So terpaksa offline. Haha. Thanks Hariz sbp pujukkan kite tadi. Ngee :'3

Dah bape hari tak dnga suaraa budak tuh, tadi aku call lah dea kejap. Heee. Pastuh kitaa berbual, dea sruh aku bwak simcard aku lge satu mase hari isnen. Tapi aku taknak, then dea pun curigaa kenapa aku taknak. Act boleh aje kalau dea nak simcard aku. Tapi aku taknak dea patahkan simcard aku tuh >< Sayang k kad numb tuh. Mahal tahu aku beli numb tuh -.-

Pastuh sbp aku tak tahan, aku sesak nafas kejap. Terpaksa ckap dgn dea aku nak matikan nanti aku call dea balek. Pastuh dea asyik tnye kenapa je, tapi aku taknak jwab. Last-last dea da tahu aku sesak nafas, dea mnta maaf kad aku. Hee.

Masa dah okay tuh, aku call dea balek, kita berbual mcam biasa. Suka suka suka suka suka :D Haha. Pastuh mase tnga calling dea tetiba tnye, spe yng tules blog ney ckap nak tukar bas tknak tngok muka dea. Haha. Aku pun brrrrr --'

Bukn taknak tngok muka dea, sbp tadi kan dah putus, so nak lupekan dea aku tukar bas lah. Ngee. Nanti senang siked kan nak lupekan dea? :'3 Hehe. But now tak jadi lah nak tukar bas segala. Nanti tak dpad jumpe acano? Haha. Lge pun kad bas kita dpad jmpe kejap je. Sbp aku naik bas lmbad siked. Dalam 5 mnit je jmpe tiap hari. Kejap kann? Jyeah x]

Tapi okay lah tuh isnen smpai jumaat jumpe dea. Bukn seminggu sekali ataupun sebulan sekali. Hahaha. Memang tak tahan ahh kalau mcam tuh. Tapi mak kataa, kalau kaka da ade lesen, aku g sch naik kereta je. Kaka aku parking kereta kad sch. Huh :( Takpelahh, lge pun Oken pun nak amek lesen mto. Dea kata kalau dea dah ade lesen mto, dea g sch naik mto dah. Dah tak naik bas.

Errrr. Tapi tuh ceritaa nanti lah. Haha taktahu lge kan ape yng akan terjadi. So yaaa, whatever lahh. Malas leww nak cerita lge. Ney aku online pun sbp ingad Oken tnga online. Rupenya, tak online pun -..- Hahaa, Okbaii :*

It's been one month one week three days we're together
Hahaa iloveyouubiyyy :-*
AbyyLaaTedesca :-)


Older Post | Newer Post