+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


Friday 27 April 2012 | 12:07 | 0 like it
Haaaa bosann lahhh :( Taktau nak buad ape, so edit blog jelahh. Tngok, blog aby dah tak mcam dulu dah :-D Lagu pun dah tukar. K sukaaaaa gelaaaaa lagu ney tau. Haha. Suaraa dea sedap kann? Lagu pun bestt :3 Heeee. And reallyy, mcam ape yng aku alami skg ney. Haha. Tapi, hm hm hm. Entalahh, forget about it :3

Tady kan tnga syok online, pastu tetiba ade memb aku yng aku tnga gduh dgn dea harituh. Dea send chat kad aku. Dea kate, dea mnta maaf. Wahh. Tak sangke boleh okay balek dgn dea. Ingad takkan okay balek sbp aku dah lah ego kan. Haha. Tapi dea yng mnta maaf dulu. So now, dah okay dah dgn dea. Huhu.

Hm. Dah sehari aku gaduh dgn Oken. Huaaaa. Lamanyaa :( First time k mcamney dgn dea --' Heshh. Ape seh. Dea asyik pujuk aku jeh. Tdi pagi kad bas pun dea pujuk aku. Tapi kan, haiyaa entalahh. Aku pun malas nak fikir lge. Then tadi tnga on fb Oken, aku nampa dea chat dgn memb dea. Memb dea tnye dah bape lama dea coup dgn aku, Oken kate sebulan lebeh. Pastuh dea kate kalau boleh nak selamanya. Wahh, terharu bolehh? :-D Haha.

Then then, harituu aku caling dgn Isma. Ex aku tuh. Hee. Dah lama kod tak contact dgn dea. Pastuh dea kate dea nak dnga suara aku. Sbp dah lama tak dnga. So aku pun call dea lah sbp kdid dea tak bnyak. Haha. Masa calling tuh, wahh mcam rendu pulak kan time kite coup dulu. Pastuh dea ade main gitar, lagu sendiri, i'm yours, price tag && bila cinta. Sumpah sedap :-D Jealous tauu sbp isma tuh pandai main gitar :-( Aku? Haiyaa. Rety siked-siked jeh. Haha. Longoiii -.-

Ada satu kaka ney au. Dea f5. Madah nak marah aku jeh. Mcam bajet senior --' Ok geram boleh? Sabar jelah dgn perangai budak tuh --' Asyik sound aku jehh, sukehati aku lah kan nak pakai stokin pendek ke ape? Nanti yng kena tahan dgn ckgu tuh aku, bukan dea. Dea buknnya mak aku pun. Huhh --'

Pastuh tadi pun sound aku && memb aku. Siallahhh -.- Benci tao. Mcam dea sorang je perfect. Kalau kaka aku yng sound takpe lah juga. Tapi tadi, kaka aku diam, budak tuh yng beria sound kite. Like, whattheshitt? Kau takde hak k nak sound orang -.- Lainlah kau tuh ahli keluarga aku kan? Aku hormat kau lah, tapi kalau perangai kau mcam ney, jgan harap aku nak hormat kau k?

And, sebelum nak sound orang tuh cerminkan diri dulu. Haritu sound geng aku gedik. Tengok cara kau jalan boleh tak? Bontot mcam apaa -.- So yaa, takyah nak sound-sound orang kalau diri kau pun mcam tuh. Sedar k SEDAR. Mak aku haritu sruh aku sabar dgn perangai kau je sbp kau kawan kaka aku. And dea ckap, lge pun kau tahun depan dah takde kad sch kite, so tahun depan aku takyah hdap muke budak tuh lge. Haha. Mak aku backup aku k :P** Bangga :-D Ahahaha.

Whatever lha. Malas nak ceritaa lage :-) Haha, kejap lge kena tdur. Dah pkul 3 pagi. Haha :-D K nighttt :-*

I miss Oken Smith -.-
Abyy laa tedesca :-)


Older Post | Newer Post