+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


Wuuuuuu xP
Tuesday 20 March 2012 | 02:27 | 0 like it
Hihi, kitaa update blog lage (y) K takde keje :P Hahaa. Ney nak cerita ney, ehem ehem. Haha. Testing kejap mike ney :P K you know whattt?!!! Kitaa dah ada couple baruuu wuuuu :D K sukaa neyyy :P Hahahaha. Oken <3

Budak tewww, tak sama kelas dengan aku. Dea tak sama sch dngn aku juge >< K tpy dea satu bas dngn aku :P Haha. K first kita kenal, masatuuu, memb aku minad dea. Tpy pd masa yng sama, aku pun minad dea. Masa memb aku bgtau aku, yng dea minad Oken. Aku pun dah mcam " Gosh, biar betul?! " Grrr -.-

Hrm, tapi aku diam jelah kan. Then memb aku tuww dea sruh aku check nama fb Oken, aku pun tnyea lah c azim neyy. Azim bagi link fb dea, masa aku tekan link tuww, haha taktau pulek Oken ada add aku :P Nak app tpy tertekan delete request. Whatthefish betul kan -.- So, aku add lah dea skali lge :p

Then aku & Oken pun chat dkad FB. Masatuh, dea mnta numb aku. K sbp suke dea pnyea pasal aku bagi kan numb celcom aku sbp dea pkai celcom :P Lgepun celcom murah apa -..- Maxis mahal nak mampuihhhh. K benci tauuu. Hbes kdid aku pkai maxis. Celcom lge best best beesstttt :P

Then masatuh dea kata dea ada feel dekad aku xD Huaa berbunga-bunga hati guaa :P Hahaha. Lama-lama kita couple. K kita couple 18.03.2012, 4:59 pm :D Wuuu, sukenya. Hahaa. Next day, dah sch dah. So terpaksa lah pegi sch kan. Actually nak tngok Oken kan :P Hahaha.

Masa aku kad bas aku tak perasan dea pun. But masa dea nak turun bas dea lalu sblah aku. Aku tak smpat tngok muka dea :( Sedeh tau tau. Bak sini satu kotak tissue. Nak nges smpai PG banjir :P Nanti jngan salahkan aku pulek, ahahaa. K gurau :p

Then masa ptng tuh kita text, tetibe dea kata knpe tak blas text dea smue. Pdhal aku dah text dea dah. Aku pelik lah. Masa aku balek dr sch, dea mcm nak ptus gtu. Huaaa nk nges :'( Then dea call aku dea sruh aku online. Aku pun online lah, aku bgtau dea yng aku ada blas text dea smuea. Rupenya, sim card aku ada problem. Boleh call tpy tkboleh mcet. Hm, so nanti-nanti lah kod aku beli sim baru :P Kalau boleh skg jugek aku nak beli hahaha.

Sbp aku takboleh text pnyea pasal, aku call lah dea dlam pkul 10 gtu. Kita berbual smpai pkul 12 :P Hahaha, sukanyaa. Dea dah leww asyk ckap aku pekak. Kejam kan :P Pastuh dea tipu aku kata nak balek srawak & mayb takkan balek johor lge. Sedeh tau dnga. Last-last dea boleh kata dea tak pindah pun. Haha buad bengang aku je xD

K mlas nak cerita lge pasal smlam. Haha, nak cerita pasal hariney xD Best boleh ahaha. Masa kad bas, kita turun bas sama-sama. Aku bratur depan dea sbp dea yng sruh haha. Baikkan dea :* Muehehe.

Then masa pkul 430, dea dtng sch aku tau. Memb aku yng minad dea tuh pun taktau lge yng aku dah coup dngn Oken. Aku taktau kod mcamana nak bgtau dea. Haih :/ K sabar jelah. Masa dea nampa Oken lalu, dea kata dea happy gela sbp Oken lalu 3, 4 kali depan sch kita. Sorng smpt lge bertentangan mata. Huuu.

Masa aku dah kua dr sch, Oken call aku. Aku angkd lah. Oken kata nak jmpe aku. Aku pun hide siked masatu. Sbp takud memb aku yng minad Oken tuh nampa. Haha. Tapi last-last dea tak nampa aku & Oken pung.

Masa aku jmpe dngn Oken. C acap tu asyk tngok aku je. K bengangg -..- Oken sruh lah aku naik mto dea, aku like " biar betul Oken sruh aku naik mto dea? " Hahaha. Memang blur lah masatu. Hati kata nak tapi last-last kata taknak sbp aku takud nak naik mto xD Lama kod aku tak naik. Hehehe. Takpelah, yng pnteng aku dpd jumpe Oken hariney kan :* Hope esok & hari sterusnya & selama-lamanya kita mcmney :P Haha.


Older Post | Newer Post