+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


Sunday 11 March 2012 | 19:29 | 0 like it
Morninggg (Y) Apamcm smua? Haa. Best kodd harrittuuu marathon akademik tuhh. Hahaa. Tdur pukul 2, 3 thenn bangun pkul 4. Dah jadi panda dah aku ney. Hihi. Semlam pny smlam aku tdur pkul 3. Gayutt dgn c Adam for bpe jam entah. Hahaa. Sbp bufday dea kan so dea dpad free call. Ckgu pun tak rondaa, so lepak lah dekad tepi tangge. Asrama lelaki tuh, berbual mcam takboleh kuad lge kan. Hahaa. Smpai asrama ppuan pun boleh denga apa yng dorng bebual :P

Pasal kputusan ujian1, huuu. Teruk boleh? >< K takpee sabo jelah kan -.- Nak tahu kputsan BI, ckgu kata lepas cuti baru dea bagitau >< Haih tak sabar nak tahu kptusan aku yng teruk tuh, hhaa. Amir pun dah dpd 3A 1B. Aku? 2A 2B -.- Apaa siaaa. Maluuu# Hahaa.

Then tadiyy, aku mimpi something >< Aku mimpi capital A kahwin dngn ppuan lain. Walawehh --' Aku bngun je terus nages. Hm. Seriously aku tak fham dngn perasaan aku :( Aku mcam maseh syng budak tuh lge. If aku tak syang dea, knpe aku nages masa aku bangun? Haih.. Aku taktau lah nak buad apaaa :( Malas sbenarnya nak ceritaa smue dekd sini. Privacyy :/

Tdy text dngn A pun, asyk nges je. Aku nak dea balek doh >< Tp aku dah taken. Tu lah spe sruh coup dngn orng lain sbelum fkir kan.. Errr >.< K sbarrrr. Hm. Dah lah mlas nak cerita lge. Chaauuuuu


Older Post | Newer Post