+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


Monday 12 March 2012 | 19:52 | 0 like it
Hello mello :* Hahaa k i'm bored yall. So, cuti ney ada pegi mana-mana? Hahaa k aku tak pegi mana-mana :( Korng best lahh, boleh balek kg smue. Aku tak dpad balek. Wuuuu, k nanges lah cengini :'( Hahaa gedik -.-

Memb aku neyy, boleh pulak dea lari dr rumah. Lepas bape jam balek dr marathon akademik tuh, mak dea call haziq haikal smue tnye manaa anak dea. Okengg kesian tau kad mak dea :'/ Apee sehh main lari rumahh. Takde func pungg.

Masa last day marathon akademik, aku tengok dea mcam biasa jeh. Then tetiba, smlam Amir bagitau aku budak tuh hilang. Then tadiyy, aku text luqman, luqman kata dea bukn lari rumah, dea tertdur kad ruma kwan. Hahaa, kcun. Kita smuea kena tipu eh? Hahaha :D

K then pasal kes budak hilang tuh. Huaa seram boleh? Lepasniii taknak keluar dr rumah ssorng lah. Nak body guard hahaha. Da leww area Nusa Damai, then ppuan tuh kena bakar. Huu kejam tau :'/ Ppuan tuh baru 5 tahun, kenapa nak kejam sgd? Hehh lempang nak lempang? *mcm aku berani kan hahah ^^v Tpyy serious, lepasney, taknak lahh keluar pegi taman jalan ssorng. Huh seram :'/

K aku malas lahh nak story mory lge. Tpy aku bosan. Lgepun, aku takde idea nak cerita pasal apa lge. Hahaa. So err kayy baii :p


Older Post | Newer Post