+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


Tuesday 6 March 2012 | 21:58 | 0 like it
Hahaa lamaa juga tak updatee blogg :) Sbp perikse lah kann -.- Seriously, aku pun taktau nak ckap apaa pasal exam aku neyy. Ouh goshh mnta mnta lah tak dpad C --' B pun okayy dah. Hahaa. Scn yelll susa gelaaaa --' Okayy sabarrrr -.- Objektiff aku baru betul 20/30 Woot woot. Aku tahu teruk, tp kau adaa? Takde kan? Hahaa so diam :P

Tadi pun walawehh penad tau aku bace bukuuu :'/ Last-last dea keluar bnde lain. Hohoo, sakedhatii yalll. Hahaa. Aku tngok Amir, dea buad kejap je kann. Then tak check paper dea langsung. Budak pandai lah agaknyaa kan -.- Aku pnye lah pening fikir jwpan, hahaa. K takpee dah biasa sangad dah mcamneyy :P

K lupekan jelah pasal exam. Sumpah malas dohh aku nak fikir lge. Yng penteng aku dah habes exam, haha MERDEKA :P Hihii :* K sukaaa kau byyy. Nantii hari jumaat kenaa stay dekad asrama lge ada maraton akademik -.- Takpaya nak suka sangad kann hahaa. Errr serious mcam mlas tau nak pegi maraton akademik dekad sch aku tuh, tapi memb aku smue nak aku pegi. So yaa biar jelahh. Study pun study jelah, PMR kann. Semangat doh nak belajarr :P Hahaa. PEACE (y)

Now nak ceritaa, aku dah okay balek dngan Amirrr :D k sukaaa :P Hahaaa. Rendu doh kad dea :D Nak berbual dgan dea kad sch pun susah, nanti ckgu syak apa-apa. So apa nak buad? Sabar jelah kan --' Hahaa, butt errr takpelahh, dpad tngok muka dea dekad kelas for 7 jam pun dah puaty dah ney haha :P

CHOPPPPPP !!

K you know whatt? Aku sakedhati doe dngn satu memb aku ney. Because, dea mcam mpergunekan aku. Yeah waa suka doee, nak lge boleh? Errr. K mentang mentang ramai budak sukaa dkad dea, dea dah boleh mpergunakan aku mcam alatt lah ney kan? Seriously. Sorry to say. YOU REALLY TAKDE MARUAH TAUU. Aku paleng pntang orng yng mcam dea. K nevermind, biarlah dea nak buad apa kan? Hdup dea -.-

Naseb baik ada Amir boleh buad aku happy hahahaha ^^v I'll love him as he love me even it will take me time to love him that much. So yaa, aku dah rasa untung dpad laki mcam Amir. Dea setiaa dkad aku && tak tipu aku. Hopefully dea akn mcamtuuhh lah smpai bebilaa :')



Older Post | Newer Post