+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


Monday, 27 February 2012 | 01:22 | 0 like it
Hyeee earthlings ^^ K nak cerita lage ney hahaha. Ehem ehem. Tadi masa kad sch dapad jumpaa Amirrrr :'D Okayy sukaaaa :P hahaa. Dah 2 hari tak jumpa kann, so yaa excited siked. Muahaha :P * jgan jealous wekkkk :p Hahaha.

Then tadi text dgan Adam. Dea ckap ada satu buda ney kacau dea tapi budak ney taknak bagitau nama dea siapa. So dea sruh aku kcau budak tuh balek kan. Aku kcau budak tuh, pehh. Mcam tak marah pulek kann. Eshh mcam nak bagi penumbuk je kad orng tuh.

Hahaha. budak tuh tetibe ckap dea fom5 tetibe dah hbes sch segala. Hehhh mcam tak serabut pulak kepala hotak aku ney kann .__. Tuh yng aku geram tuh. Brrrr --' K so terpaksa lah jual numb dea kad fb. Tuh pun Adam yng ckap hahahahaha :P

Ehhh lupaa lahh nak bagitauuuu. Esok 28.2 kann? Okayy bufdayy kitaaaaaaaaaaa xD Sumpah i'm excited hahaha ^^v Amir kata nak bg aku surprise. Weeee x] Tak sabo nak tngok surprise dea kann. Ngee.

Then tadi Amir kata mak dea da tahu kita couple ^^v Heeee. Tp mak dea kata kalau nak kita teruskan, Amir kena dpadkan 8A --' Walaweh mcam tak bnyak pulek kan? Hmm but takpelahh i trust him :)

K aku mlas nak cerita lge -.- Boboiiii :p


Older Post | Newer Post