+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


Thursday 9 February 2012 | 21:58 | 0 like it
Hmm :face61: Dari smlam tak :22: ade mood :face56: Hesh, entalahh kann :face48: Nak cerita dekad sini, tapi neh privacy :face34: So tadi pagi dpd cerita dekad memb memb baik aku tuu :face71: Dorng jelah kan yng slalu dnga aku merepek kan kan :face16: Yaa dorng je yng boleh buad aku ktawe :face64: masa aku tak :22: ade mood :face57: Act ada 2 bnde yng buad aku tak :22: ade mood smlam :face33: Yng satu privacy, lge satu boleh lah kan aku cerita :face69:

Okayy semlam aku call :24: Aizar. Then kita berbual lah mcam biasa :face25: Thenn dea bagitau aku memb dea ramai tution dekad Sri Amal :face71: Pastuu aku pun bagitau dea kaka aku nehh tution dekad Sri Amal jugaa :face73: Then dea boleh sebut nama ppuan tuu kannn :face48: Asyik ppuan tuu jehh. Siked siked ppuan tuuu :face67:

Macam tak :22: saked haty pulak kann :face60: Sumpah menyampah doe aku dngar nama ppuan tuuu errrr :face16: Gerammm tahuuuuuuu :face22: So yaa lepas nehh, Aizar nak buad apaa dgn ppuan tuuuuu, kay aku tak :22: kesah lage :face48: Aku malas nak tahankan hubungan aku dgn Aizar lge :face22: Asyik gaduh segala, hmm :face47: Biar lah Aizar nak buad apa kann :face36: Asalkan dea bahagia even bukn dgn aku kbaii
";})();ButtonMouseDown(this);'>


Older Post | Newer Post