+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


Thursday 23 February 2012 | 03:41 | 0 like it
Heyyyy :D Semlam so happy lahh :) Heeee. You know whattt? Semlam pkul 6:02pm aku coup dgan Amir. Hehe. Okayy nak tau cemana kite coup? Errr susah leww nak ceritaa hahaha. Nak tahu tnye aku face to face lah ehh. Bhaha :P

Ney second time aku coup sekelas :) Seriously, aku sayang amirrrr xD Heeeee. Masa aku dah coup dgan Amir, walawehhh mcam orng gelaa tahu? Ktawe jeh kerjaa. Mcam takde mnde lain nak buadd. Hahaa.

Amir pun tak pena coup so, dea tuhh tak rety nak mnta coup dgan ppuan. Taz lah yng ajar dea cemana nak mnta coup dgan aku, heheee. Taz juga yng tolong kita coup kan? Yeahh tengs Tazzzzz. Seriously semlam kad kelas aku bengang masa Taz nak bongkarkan rahsia aku >< Hahaha.

Tadi dekad sch pun, dea duduk depan Priss, so yaa dekad dgan aku kan sbp dekad depan aku. Heee. Kalau boleh tiap minit nak pndang dea. Hahaha. Okay sewelll* Then dea selalu juga duduk tmpat Krishna sbp Krishna duduk depan aku. Ngeeeee :')

Masa habes rehad tadi aku naik kelas pastuu duduk jelah dkad tmpat duduk aku kann. Pastuu Amir dtng tmpat aku dea ckap nanti ptang makan nasi goreng kg sbp dea dah orderkan untuk aku smue. Wahh ><

Aku pun taktau cemana dea boleh tahu aku paleng suka makan nasi goreng kg. Hihi. Sedap kann xD ahaha. Aku act taknak sbp rm3.50 tuhhh. Tp dea pakse, so yekan jelahh kann? Masa dah pkul 1:05, dea g kantin. Masa aku dah smpai kantin. Amir bagi aku nasi goreng kg tuhh. Hihi. Memb aku ada yng nampa kann, alahaii malunya ><

Ramai kott yng tak pcaye aku coup dgan Amir. Haha. Mayb sbp Amir tak pena coup kot. But he's caringg k. So yaa aku sayang dea. Ngee. Td pun kita tukar jam tngan. Heee. Then aku dpd lepak dgan dea dekd dpan sch smpai pkul 545 tadi. Weeeee, sukanyaaa :'D

Act aku taknak pun sebarkan pasal aku coup dgan Amir, tapii dah tersebar pun. So yaa bia jelah kann. Nak buad cemana >< Kbaiiiii


Older Post | Newer Post