+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


Tuesday 14 February 2012 | 03:06 | 0 like it
Hehh haii smua :') Korang sihat? Hee lama kan tak update blog? Yeah. So hariney ada masa, aku update jelah :') Sajeh nak luahkan perasaan aku kann. Sedeh tau tady :( Hm mcam nak nges je dekad sch tadi dekd lab tapi, haih tahan jelah kann? Takkan nak nges kott :')


Tadi dekd lab, memb aku kataa harituh dea nampaa Sarah ada post dekd wall Aizar. Hah hamekkauu kan dah sebut namaa. Errr geram tauuu :/ Memb aku ckap dea lupaa apa dorng comment smue, tapi yng pasti ada prkataan JUMPA :/

Errr okayyy fineee. Serious mcam nak bagi penyepak je kann? Kalau Aizar tak dlete post tu takpe lah kann. Neh, dea g delete post tu. Mestilah ada something kann? Habestuu knape taknak aku tngok o orang lain tngok? Hmm.

Ehh Sarah tu pun dah ada pakwe, aku tak paham ah knape dea nak gedik ngade ngade dgn Aizar. Bdoh betullah. Eh mcam nak tumbuk tumbuk je muka dea :/ Hmm. Aku really tak paham kenapa Sarah nak kcau pakwe orng padahal dea tahu Aizar dah taken errr.

Aizar pulaa samaa, doee aku tak kesah lah kan dea nak layan siapa? Tp kenapa nak delete post tuu? Ingd aku takkan pike bukan-bukan ke if mcamtuu? Kalau aku buad mcamtuu, ape perasaan dea kann? So nampa sngad tak sayang :')

And you know what, kalau tak sayang tuu ngaku je dekd aku. Aku jujur dgn kau. Ada apa-apa aku JUJUR doe JUJUR. Kauu? Madah tipu aku jehh. Ehh i still have feelings. Aku taktau lah lepasneh aku nak percaya kata-kata kau tuu. Errr kbaiiiii



Older Post | Newer Post