+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


Thursday 9 February 2012 | 01:31 | 0 like it
Haarrrr. Mcam bosan lah pulakk. So update blog jelahh. Hee. Skrng, Daus & Ifan pula jadi memb rpd aku kan? Dorng slalu teman aku bila aku sedeh marah o watever -,- Yaa tengs kay korng :') Sbp dorng slalu text aku, smue kann. Hee. Skrng, Aizar dah tak guna hp. Hmm. Mcam entahlahh >< Nak text takboleh, kena tnggu dea tuka hp dngn ibu dea segala. Heish. Rendu plus plus tahu >< Okay sabar abyyy sabarrr -,-

Smlam dpd text dngn Aizar kejp jee. Tak sampai 3 jam kot rasanya. Tapi sekurang kurang nya dpd dnga suare Aizar lah kan. Ngee :) Rendu gelaa dekad budak kedingg tuwww >< Eshh. Nak jumpa Aizar susah pulak kann. Time aku busy dea tak busy. Time dea busy aku tak busy. Hoishhhhh mcam apeee lahh kannnn. Pena jumpe Aizar sekali jee. Hmm okay letteww kan. Sekurang kurang nya kite pena jumpe. Kau ada? Takde so diam. Hahaha :P

Hari sabtu lepas, aku pegi PB. Nampak Ifan and geng dea tuu. Tapi cumaa tegur gitu gitu je. Malu kott :P Bhahaha. Pegi PB pun bukn tngok pakwe doe. Aku dah ada pakwe kayy PEACE (Y) Pegi PB pun sbp nak buad pembentangan BM tuww. At last, kita dpd siapkan juga kan? Dekad library, nampa abng pejal, faiz, syafiq, and sape enta lage. Yng aku tak sangka, c Daus a.k.a Overload boleh jadi kurus gela >< First nampa dea, aku taktau tuu Daus. Masa Taz bgtau aku, baru aku tahu kan. Serious muka dea dah lain gela. Haha. Ye ah dah bape tahun kot tak jumpe. Setahun gituu. Rendu kott dekad memb memb aku dekad SMKKM :( Tapi nak buad cemana kann, hmm sabar jelahhh :')

Daus pulaa kata nak jumpa aku jee. Tapi taktau dekad mana. Haha. Ape siaa. Dea tuww asyik lmbad blas text aku jee. Kesian tau dekad aku. Weeee. Haha. Hm, dea baru clash dngn awek dea. Aku ada juga pujuk dea bagi nasihat dkad dea kan. Tapi dea ckap dea nak pike lage :') Haih, serious aku pun tak suka masuk cmpur orng lain. So, aku cuma boleh nasihatkan dea je kann? Tapi bgus lah skrng Daus dah okay siked. Dah tak mcam dulu sedeh sngad. Hee :)

Okayy then tadii, dekad kelas 3 Delima, kelas Amira. Amira tules karangan pasal aku. Haha. Pastuh Cikgu boleh kan baca karangan dea dekad budak kelas dea >< Makk aiii bengang tahu. Tapi tengs tau mira heeee :') Syang kauu. Serious i miss 2 Baiduri :'( Aku nak 2 Baiduri balek boleh? Hee. Mcam dulu kita selalu buli Chai kan? Haha, lawak gela doe >< Kekdng stay sch, Luqman boleh kan dtng kelas aku untk kcau Chai tnga tdur. Haha. Jahad kan dea? K takpe aku pun mcam tu juga :P

Brr aku dah malas doe nak taip. Haha. Aptb. K lah bai :P


Older Post | Newer Post