+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


Tuesday 28 February 2012 | 01:13 | 0 like it
Photography Graphics, Tumblr Photography

Cakk xD K bosan leww :) Baru balek sch ney, penadd dohh. You know whatt? Tadi smpai sch jehh, Syahiran bagi aku choc :) Tengss ^^ Then pkul 7, aku pegi bus stop, Amir bagi aku teddy pulekk. Heheeeee :D

Then masa study Amir duduk je kad dpan aku. Kekdg dea duduk sbelah aku. Haha. Sukaa sukaa ^^ Masa rehad, aku nak g makan tapi tak sempat :( Sbp memb aku sruh salen krangan dekad manilaa card. Sbp dorng kata tulisan aku lawa. So errr yelahh --'

Baik kan aku x] Bufday aku ney aku kena buli hahaha ^^v K takpe aku tak kesah punn. Masaa nak balek tuhh, akuu, Amir, Priss, Taz, Lin Zhen, Haziq, Azam, Yap && Hafizee pegii Econsave sama-sama :D

Act nak beli cool blog jeh. Tp smpai sana jee, mcam nak buad party dekad sch, so kitaa beli maggi yng mcam cup tuhh, air mountain deww && 7up :) Smue aku yng bayarr. Hahaa sbp aku nak belanja dorng kann :D

Balek sch, kita makan dekad kantin. Then tetibe Toh kata ckgu sruh kitaa naik kelas. Pdhal Toh kata kelas kita kelas tmbahan tuuhh dibatalkan. Fehh -.- Mcam tak marah pulakk. Eshh mcam nak bagi pnumbuk jeh dekad Toh tuh tauu. Hahaa k gossip lge aby neyy --' K abaikann :p Hahaha.

Then masaa ckgu ajar aku sempat lge makan maggi kann ^^ Pastu aku pegi blkang kelas, aku dnga lagu pkai ear phone, makan nasi goreng kg && mnum air cocacola yng Amir bagi :D Masatuu aku tnga text dgan Adam. Then Adam kata dea nak air siked. So aku sruh dea dtng kelas aku hahaha ^^V

Masa dea dtng kelas aku tuhh, dea ada kad 3 Berlian. Then aku ejek-ejek dea Spy puan Ain :P Sbp dea yng ckap mcamtuu masetuh hahaha ^^v Pastuh dea mnta airr, so aku bagi jelah mountain dew dekd dea.

Masatuh, Amir mcam jealous kan. Errr --' Aku pun dah lah tak pandai pjuk orng, so aku biar jelahh --' Lgepun Adam tuh boleh lah dikira memb rpad aku kann. So err kita memang takde pape, so buad apa aku nak takut right?

Masa Adam nak blaa tuh, aku sempat lge amek gmba Adam. Sbp smlam aku ada bgtau dea yng aku nak amek gmba dea. Haha. So dea pun bagi lah kan. Baik kan dea xD Hahaha ^^v Pastuu dah dea dah blaa. Masa aku kd bus stop, ingdkan nak stay smpai pkul 6, tp penad so aku balek je lah ruma naik van. Smpai ruma pkul 5.

Balek je, Amir terus text aku. Yaaa masatuh dah okay dah dgan dea. Amir tetiba dah okay. So hee bagus lah kan :') Errr klah critaa smpai sini jehh :D and yaa, thanks for all the wishes guys ^^v


Older Post | Newer Post