+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


:')
Wednesday 15 February 2012 | 22:58 | 0 like it
You know what? Okay aku sakedhatiiiii.. Hm smlam pny smlam, kita dah start gduh kan? Gduh just sbp prempuan tuhh. Hm dah kenapa lahhh :( First time gduh smpai mcamnehh :( Tak penah pun kita gduh mcamnehh. Hm :(

Smlam aku dah tngu dah Aizar text aku. Seriously rendu Aizar tahap longkang doe >< Hmmm.. Masa dea text tuhh, walawehh aku ego kannnn. Eshh >< Masa aku nak berbaik dgn dea, dea pulak yng marah akuu.. Hah tngok kau abyyy ape kau dah buadd :'(

Then dea minta putus sgala kann.. Walawehhhh lage teruk doe aku nages masa Aizar ckap mcamtuuu :'( Fehhh first time dea ckap mcamtuu.. First time :'( Sampai hati dea ckap mcamtu dekd aku kann.. Hmm.. :(

Just sbp Sarah je kita dah mcamnehh.. Errr >< Aku bukn salahkan Sarah spenuhnya.. Tp aku taktau ahh dorang hm.. Mlas nak ckap.. :'( Haihh smlam aku pnye lah sesak nfas call Aizar.. Then dea boleh matikan.. Bukn sekali tp bnyak kali :'( You know what i feel like? It's like it's an end about Me & Him.. :'(

Aku taknak doe clash dgan dea.. Kite dah nak 2 bulan coup dah.. Bufday aku 28/2 takkan nak aku sedeh seh masa bufday aku.. :'( Errr kay lahh malas nak cerita lage.. Just that, I love you so much Aizar :'(


Older Post | Newer Post