+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


Thursday 23 February 2012 | 22:22 | 0 like it
Tumblr Photography, Photography Graphics, Photography

Awak Awak, kita sakedhati lah wak. Awak ada ubad tak untk kita? Okay sbenarnya bukan nya saked sngad pun hati kita ney. So, terima kasih jelah eh. Heee :') Masaa tuh hah, ehhh tuhhh. Eshhh gerammmm >< Okay sabarrrr *buad muka comel kejp* Hahaa.

Harituuu, err semlam >< Masaa kelas tmbahan dah habes, Amir dea lepak dgan budak ppuan tuhh tuhh tuhh hahh >< K taknak lah sebut nama dorang kann. Err gedik gela boleh? Ehhh pleaseahhh. Hmm.

Masaa tuhh depan akuu, ppuan tuhh boleh dgan gediknyaaa pngeel Amir. Euwww --' Hm disebabkan Amir tuh memb dorng, so yaa aku biar jelah kann :/ Tp Amir boleh tinggalkan aku sesorng dgan Taz then bebual dgan ppuann tuhh ><

Okay bukn marah tp jealous sbenarnyaa >< Err sabarr --' Thenn masa dea duduk sebelah aku tuh, aku nampa lahh tngan dea ade numb ppuan. Eh Eh, whattheefisshhhh. Mampuihhh. Ppuan tuh mcm takboleh gedik lge kan? Ehhhhh takde orng nak dah lewwww --'

K masa jumpe Amir, sakedhati juga ah kann. Taz bagitau Amir kan kenapa dgan aku >< Then Amir dtng tmpt aku, dea ckap ' Takkan sbp tadi tuh merajukkk ' Err bukn merajuk punn, seriously. Justt nak tenangkan hati jee sbp yaa i'm jealous --' Hahaha.

But takpelah, asalkan dea sayang aku kan? Masa dah balek dea ckap only aku jeh dlam hati dea. Yaa tersenyum juga aku bace text dea tuh. Ppuan tuh bagi numb dea dekd Amir, sbp dea ckap ada mnde penting dea nak bagitahu. So yaa, biarjelahh. I trust Amir :)

But tadi balekk, err nampa Amir diri dgan geng ppuan :'( Walawehh. Mcam nak nges jeh masa aku dekd bus stop tuhh. Hm dah lah smue ppuan Amir je sorng laki >< Apejelahh yng dorng bebual kan. Aku nak pegi sana juga act sbp aku pun kenal geng ppuan tuhh, tp err taknak lah kcau :/

Hm Whatever lahh, mayb tuh perangai Amir. Memb aku pena kata dea memang rapad dgan ppuan. So, err. Aptb lahh. Tadi nges-nges masa balek. Then aku text dgan Amir, Amir kataa something lahh. Hee terus stop nges then senyum. Hahaha. ILoveYouA


Older Post | Newer Post