+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


Thursday 15 December 2011 | 19:11 | 0 like it
Tumblr Photography, Photography Graphics, Photography

okayy neyy untk aizat jea . jgan nak perasan sgd aku bagi kauu :p hee gurau jea . okayy tapii ney really untk aizat . kau nak perasan , pegi lah perasan sane . teheeee . smlam , first time aku mcet dngan dea smpai pagi-2 bute :3 bestt yall :)

thenn akuu ade tnyea dea , maseh syang fatyn yea ? aku suruh dea jujur * then , dea ckap a'ahh . tapi dea lage syang aku . hmm :/ tktau lah betul kea tak kann . akuu punn , haihh . malas nak pike bebnyak lage .

sbp dea chat dngan fatyn ckap dea mseh syng fatyn smuea . bagi lagu talking to the moon - bruno mars dekad fatyn . ouhh goshh sweet :') hmm . mayb dea ade ckap dekad fatyn kot , dea nak fatyn balek . haihh aku tktahu lahh aku taknak tahu . aku taknak amek tahu smuea neyy >.<

k memang mnyakedkan hatii kann ? cube byangkan boyprengg / gurlprengg korng , sayang 2 orng mase dea coup dngan korng . hmm . okayy klau korng tak rety byangkan , takpaya byangkan . MEREPEK --' hm but serious , tiap hari menages . goshh i'm sick of it :/ air mate pun dha takde dha , dha kering -,-

hm papea lahh , balek subject tadii . mase pkul 2 pagi gituu kann , aku mcam mara-2 dekad aizat sbp betina sesat tuu --' lepastuu aizat jhad gelaa , dea ckap dea xcident mase otw nak pegi ruma makcik dea . dea xcident dekad tampoiii --'

okayy mase bace text tuu jea , WTFISHHH -,- air mate terus kuaa yall :'( dea mcam nak tinggalkan aku ssorng jea kan dekad dunie neyy sbp mak dea ckap dea dha meninggal . jhad lhaaaaaaaa . klau dea meninggal aku pun nak mati lahh . MEREPEK LAGE --'

then dea suro call , aku first-2 taknak sbp mase tuu tnga nages . bodo jea nak aku nges mase call --' buad bengang jea . tapii , last-2 aku call dea juga . tahuuu dea ckap apea ? dea ckap dea dekad ruma dea takde papea .

so kejammm lahh . buad penad jea aku nages tau smlam --' harr dea tak hbes-2 ckap padan muke . jahad -,- haha . then smbung text smuea , mase aku nak tedo tuu , aku call dea lage sbp nak dnga suare dea sblum tedo hihi . rendu lah kot eceh *

dha hbes call smuea kann , mcam nak text lage jea kan dngan aizat --' haha . mase aku dha nak tedo , dea ckap I LOVE YOU MORE THAN YOU LOVE ME . awwww :) aku sukea gela tngok ayat tuu . haha gedik *

okayy papea jea lahh . mlas nak critaa . ILOVEYOUAIZATIDHAM :)


Older Post | Newer Post