+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


Thursday 29 December 2011 | 21:53 | 0 like it
Lame juga kann tak update blog :D Haha, yeleww aku mana lah free sngad skrang. Asyik kene buad hw jea. Huh sumpa bosan gelaa ^^v Dah nak start sch dah ney, haha. Korng dah beli baju sch? Dah beli barang sch? Haha mesti dah kan x] Aku beli baju sch jea ney. Haha, yng lain entaa leww. Takde masa weh nak keluaa. Asyik ngendap laptop jea, mestilah takde masa, PEACE (Y)

Mase mama aku beli baju sch tuu. Walawehh besa wokkk :D Mcam mana nak pakai ney. Macam makcik tepi longkang tnga mengadung tau ^^ Haha. Dah leww aku tak suka pakai baju besa besa ney. Papa aku boley ckap ' Siapa sruh kau kurus sngad, asyik taknak makan jea ' Hehh, papa aku ney pun satu. Ppuan mesti leww kene kurus, kalau over weight susah nak cari suami hahaha xD Gurau*

Mase mama aku jahet baju aku, dea ckap tak boley kecikkan lage sbp nanti kocek jadi kecik. Aku tak pcaye kan. Haha. So aku sruh mama aku ajar aku menjahit. Weewitt :D Akhirnya aku dapad juga kan belaja. Haha. Dah teror neyy x] * teror lewww sngadd :D Haha even cara letak benang tuww pun aku tak rety. Mueheheh x] Lahaii ape lah nak jadi dngan kau neyy byyy :D Tapi last last aku dapad juga kan kecikkan. Weeeeeeeee xD

Okay stop merepek* Nak cerita something lage best. Haha best sngad lah kan? Menyakedkan hati ade leww. Huh. Seriously, mcam nak maki jea buda tuww. Jyeah, tapi aku taknak. Aku taknak jadi mcam dulu. Lagepun, dea PERNAH jadi memb aku. So, buad apa aku nak buad mcam tuww dekad dea kann? Kalau dea buad mcam tuww dekad aku, biar jelah kann? Tuhan mesti adil pnye.

Hah, start dea mcam ney. Bpa aku memb bpa N juga. Then, aku rapad dngan dea mase aku belum pergi India. Masa aku dah balek, aku tak layan dea sngad. You know why? Okay firstly, AKU ADA PAKWA. Takkan aku nak layan dea 24 jam? Kangg boyprengg aku marah cemana? Huh, lage pun kredit aku cepat habes kot kalau text ramai orng -,- Kan kan kan? Brrrrr --'

Okay Secondly, AKU BUSY x] Sbp dah nak start sch kan? And sch aku tak macam sch kurang. Takde hw. Sch aku ada bagi hw tahu. So aku kena siapkan smuenya. Ada paham? Tak paham suda. Pegi pahamkan -,- Susa tau nak cakap dngan orng tak paham bahasa ney. Plus, laki tak pena kann, amek tahu pasal perasaan ppuan? Jyeah x]

And then, N mara-2 aku. Tetibe jea tahu. Pehh macam aku tak mara pulakk kennn. Tetibe jea, send chat maki maki. Mcam nak maki balek jea seyyyy --' Okay naseb baik aku maseh boley SABAR. Haha, baikk kenn aku x] Ecehh xD Perasaannya kauu by :D Haha lantak leww. Yng penteng aku suka. Haha aptb. Brrr --'

Smlam aku tnye dea, dea nak apa dari aku. Aku suruh dea delete aku as friend, dea taknak. Aku nak delete dea, dea tak bagi. Hoiiii --' Macam nak sepak jea budak tuu. Dah kenapa seh? Smue taknak tapi mara-2 aku. Bagi penyepak kanng. Iskkkk, mara ney mara neyy :d Aku tak suka kawan dngan kau lah N, buad aku sakedhaty jea. Kau tak bagi aku delete kau as friend dekad FB, bia aku delete kau dlam hati aku. Okay? Deal? BAIIII.


Older Post | Newer Post