+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


Sunday 25 December 2011 | 01:47 | 0 like it
Photography Graphics, Tumblr Photography

hm seriously aku peneng . aku tngok gmba aizat smuea jea , rase sayang tuu mcam dtang balek --' haihh spea boley tlong aku neyy ? :/ tapii aku syang aizar juga . aizar slalu caring pasal aku . siked-2 jea suro aku pegi checkup smuea , tak same dngan ex-2 aku yng lain . hmm --'

smlam tnga text-ing dngan aizar , tetibe ade satu text masuk . ingadkan spea kan , tngok jea walawehh AIZAT yng text :O mcam tak pcaye jea kn ? tapi rase happy pun ade haha . aku bce mcet dea , dea send text ;-

aizat ; awakk .
aby ; yea ?
aizat ; busy ?
aby ; takdelah , kenapa ?
aizat ; k lah taknak kcau gf orng , baii . :'(

lepasney takpaya tahu ape kite mcet haha . then aku ckap lahh , aku mnta maaf nd aku suro dea coup dngan fatyn jea . aku dpad rase yng dea maseh sayngkan fatyn . aizat ckap dea taknak ckap lage pasal neyy . err aku punn diam jelahh :/ hbes nk aku ckap ape lage kann klau dea taknak ckap lage pasal smuea neyy ? :/

butt harineyy pun kite ade text . yaa dea kwan aku jea and tak lbeh daripade ituu kay ? jngan sala fham suda :') aku onlyy milik aizar :'*

aizar pulaa , smlam text dngan aku smpai tertedo . seriously aku bosan gela tahu . smlam pkul 1 dah tdo dah haha awal gela kann xD hbes aizar tak temankan aku takde sesiape lage lah kan boley teman aku boley text dngan aku :'3

then lalalalalalalala --' mlas nak crite lage kbai :P




Older Post | Newer Post