+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


Tuesday 27 December 2011 | 21:49 | 0 like it
Photography Graphics, Tumblr Photography

Haha. Smlam kan, aku marah Aizar. Haha. Act pun, sbp jealous lah. First-2 dea ckap dea nak pegi PB. Tapi aku, haha nak text dngan dea :( Tapi Aizar ckap tak boley text. So aku biar jelah. Lepas send text bai smuea, aku terus off hp. Merajuk terus, haha ><

Mase pkul 5 gitu, aku on hp kejap. Nak tengok dea text kea tak, haha. Rupenya, tak text pun :( Lahaii mcam nak nages jea. Sbp dea ckap dea pegi PB kejap jea. Takkan dea pegi PB 2 jam kot? Menggatal hape dekad sana :( Mcam-2 dah otak aku ney pike ><

Kan aku ade on hp, yng send text cume Maxis jea. Dea ckap ada miscall. Miscall tuww ade 2 numb, satu numb aku tak kenal. Satu lage Aizar yng call, tapi aku buad dek jea. Tak balas ape ape pun. Hee, yelah merajuk >< So bia jelah, dea nak call kea hape -,- Okay dah tngok text smue, off hp balek ><

Then, pkul 6 gituu, aku on hp lage. Mak aihh, Aizar tak text lngsung sey. Sumpa mcam nak nages jea tahu :'( Dea dah lupe aku kea hape. Smpai tak text aku dari ptang smpai pkul 6 lebeh. Dah lah aku tnga bosan, plus tnga rendu dea. Dea tak text pape punnnn? Huh, memang mrah siked dah mase ney, haha. Aku off hp lage lah kann :')

Lepastuww, aku tedo. Haha, tngok tb smpai tertedo. Yelah, papa aku ckap aku mcm penad jea. So amekkan tilam letak dekad ruang tamu suruh aku tedo. Hihi, baikkan papa aku :'D Haha. So aku tedo jelah 1 jam lebeh gituu. Mase aku bngun, papa tnga amek mkanan, so aku pun ikut pegi makan. Haha.

Mase aku dah hbes makan smuea, dah pukul 8 lbeh gitu kot. Aku on hp lage, tngok Aizar dah mcet. Lahaii tersnyum aku haha. Tapi, perasaan marah tuww maseh ade kan. So, aku tak layan dea lage -,- Dea dah call aku sampai 20 lebeh kali. Tapi aku maseh ego kann. Jyeah, tuww lah sikap akuu. PEACE (Y)

Then aku online, lepas brape mnit jea, Aizar dah online. Aku cpat ah letak offline dekad chat ><Hihi kejam kann. Lepastuu, Aizar tahu aku online. Dea send mcet dekad aku dekad FB. Dea tnye aku, aku mara dea kea. Siap letak muke sedey. Aku tak reply pun --' Then, dea comment dkad status aku, letak gmbar LOVE :'D Tapi aku tak layan jugee --'

Mase dea nak offl, dea bgtau aku. Klau aku dah tak mara dekad dea, text dea. Tapi aku maseh tak layan dea. Aduyaii kejamnya kau byyy >< Hihi, biar lah kann :P Mase aku on hp, aku text dea. Then, dea bagitahu aku. Lepas dea pegi PB, memb dea ajk pegi ruma gf dea. So, dea pun pegi lah. Ruma tuww dekad KM.

Aku tak kesah sngad lah kann. Mase dea ckap ade ramai ppuan dekad sane jea, mak aihh. Aku dah pike bukan-2 dah. Dea ckap dea tak gatal punnn, tapi aku tak pcaye >< Aku terus tak layan dea lage. Then Aizar ckap, nanti klau betul-2 dah tak mara tuu, baru text dea. Brr, pape jelah. Aku off hp lage haha ><

Lepastu, aku pike balek. Haih lantak lah. Dea nak menggatal kea ape. Ex aku pun ramai mcam tu. Hm, lepaskan jea lah kann >< So, text jelah dea. Brr --' Mse aku onl, Fakrol pun tnga onl. Fakrol ckap, Aizar bgtau dea yng aku mcam tak pcaye dekad dea. Hm, memang pun kann? Mcam tak pcaye. Mayb, sbp ex aku rmai kot tipu aku. So, aku mcam tak pcaye sngad kate-2 lelaki neyy --'

Mase aku nd Aizar dah okay balek, Aizar ckap dea tak pena gelisah mcam ney selame 16 tahun dea hdup. Haha. Apelah. Dea ckap hbes aku tak layan dea smue. Heeeeee. Sayanng, sorry tauu sbp tak pcaye awak :D Kite sayang awak kite takut kehilangan awak. Okayy baii :D


Older Post | Newer Post