+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


Monday 12 December 2011 | 09:11 | 0 like it
eheyy :'D act aku dha single punn kann mse 8 haribulan :) okayy aku blum crita kan cemane aku ptus dgan dea ? okayy mehh kite crita k syngg :* hah mse tuu kan aku pegi India kan ? smingu lebeh jea tak contact dea , dea dha curang :3 haha shitt kann ?

cemane eah dea kenal c mia tuu ? dea ckap , mia tu yng ekot dea mase dkad pb -,- aisehh eah betina , kau dha kesian sgd kea smpai tak de orng yng nak dkad kau kea ? atototo aku tmpang sedey eah syng ? haha :D then cemane enta dorng dpad numb masing-2 :D

mase dha balek dr India kann kann :) aku dha tau lha kan pasal dorng due tuuu --' aku nges-2 mase call-ing dgan c emy tuu -,- haha skaii gela siak :3 then baru tdyy aku tahuu , rupenyaa emy pena rabe c mia tu :0 lahaii patutlahh kann ? due-2 GS kann ? atoto sesuai gela korng :D haha tpy rilek , aku dha benci c emyy tuuu . okayy then nak critaa something lge neyy



nampa tak buda yng dkad atas ney ? haha name dea Aizat :3 nak FB dea ? pegi cari smpai dpad :p tenenen :D haha . okay first-2 mmng , tak percaye lah kan ? harineyy darii pagi o ptng kite text . smpai skrng pun tenga text tau :* okayy tdyy aku ckap dkad dea , klau bley aku nak dpadkan boypreng pkul 15:14 , 13.12.2011 :D haha menurun kann date dea ? okay special siked babe :D haha .

lepastuu , dea ckap , dea akn mnta coup dgan aku masetuu :D haha . haha . thenn tetibe dea takde kredit , dea buad call me back tuu :) aku call lah dea kann .

okay first time ney denga suare aizat :D aww , suare kau comel doe , aku suka :D lain drpde yng lain tau ! ececeh * haha . but serious , selalunya kan suare laki mcm low bgituu , tpy dea pnye lain siked . tenene :D thenn , akuu share kdid dgan dea . sbab aku bosan , takde sesiape nak text . hee . lepastuu lalala tknak crita lage :p

okay yng pnteng , ilabiuusuperbiyy :D






Older Post | Newer Post