+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


AIZATTTTTT :'(
Wednesday 14 December 2011 | 01:06 | 0 like it
Tumblr Photography, Photography Graphics, Photography


really . aku takot aizat tinggalkan aku doe :( hm . aku really takot , nanti dea mcet dgan fatyn bersyng-2 smuea . err please :( aizat sruh fatyn text dea segale kann . err sedeeyyyyy :( seriously aku takut doee :(

tadii , aizat mntaa url blog aku , tapi aku taknak bagi . sebab aku taknak dea tahu aku sakedhaty smuea kan . butt dea mcam mara dkad akuu . so aku terpakse bagi aizat url blog aku neyy . hm sorry klau aku ade buad kau mara smuea kayy ? aku takde niat punn :(

biyy aku sayang kau gelaa weyy . tuhan jea tahu perasaan aku dekad kau :( kau jgan curng please ? i trust youuu biyy :( kau buad status mcmtuu untk fatyn smuea , aku tak mara kau sbab aku percaye kau akn setia dekad aku jea .

aku taknak kauu curng dgan aku pulak eah ? aku taknak smuea tuu . aku nak kau jujur & setia dekad aku jea . tu jea . aku dha control feeling aku yng kuad jealous tu . really :( klau tak percaye boley pegi tnye memb-2 aku smuea . dorng tahu pnyea :(

aku takot gela nanti kau campak aku sayang :( aku selalu pjuk sendiri klauu aku pike negatif . aku akn tuka pikiran aku kea positif tau :( kau taktahu kan ? kau kkdng reply lmbad text aku . aku pike bukan-2 dah . so aku pjuk sendiri smuea . hm :(

aku sayang kau gela babeng :( please , aku mrayuu :( jgan curang dgan akuu pleaseeeee :'( aku sayang kau sorng jea . aku setia dekad kau sorng jea . kau pun mcmtu dekad aku eah biy ? aku tak kesah klau kau text dgan fatyn .. yea mmng aku jealous tapii , err entah lahh .. hm aku taknak kongkong kau . aku taknak kau rase aku control kau :(

tadyy aku chat dgan aizat . hm . lepas dea ckap dea sayang aku , and dea sruh aku jgan tinggalkan dea . mood aku dha okay siked :') aku boley snyum siked-2 dha masetuu :)

err aizatt . just nak awak tahu , I LOVE YOU SO MUCH . I LOVE YOU MORE THAN WORDS . I LOVE YOU BIYYYYY :'(



Older Post | Newer Post