+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


Thursday 3 November 2011 | 22:36 | 0 like it
hmm :face65: kenape yea mnyk masalah skrang :s: iskk jadi budak budak :95: lage best:25: kann :s: tak :22: de musuh :d: tak :22: de masalah :36: tak :22: bergaduh dgan kwan :118: dgan muke yg suci comel tak :22: tao ape ape :103: lahaii bestt :25: nyaaaaa :67: hmm skrangg neyyy mcm nak nages pun adee :face36: kenape yeaa smua orang mesti cari pasal :s: please lah aku tak :22: paham lah weyy :face10: perlu kea maseng-2 berlagak & tak :22: mengaku salaa :s: hmm aku dah muak lahh weeyyy , MUAAKKK :r::r: muak dgan smua neyy :face70: em tapi aku nages :face47: aku post dekat FB :face34: aku post dekad bloggg :face72: bukannye boley selesaikan masalah punn :face60: PENADD lahh dgan smua neyyyy :face36: aku tao lah kau makett kann :face65: kauu tak :22: de KELEMAHAN lah kannn :face48: # even kau ade kelemahan tapi kau tak :22: kan ngakuu :face5: tapi kau tak :22: paya lah nakk judge orang :face70: harap je muke handsome tapi perangai mcm siall :face38: aku dah dah dah dah dah dah dah lamaaaaaaa sabar dgan perangai kau yg BAIK gela to :face25: naseb je kau neyy boy kawan akuu , kalau tak :22: aku dah sound kau dah :face61: # hm aby kau bagus sgad kea nak sound laki to :s: ahh lantak lah yang penteng aku BENCI dea :r: aku malas nak tengok muke kau dekat sch :face21: AKU MALAS AKU MUAK AKU TAK SUKA AKU TENGOK KAU MCAM NAK CEKIK KAU JEH :face67: huh okayy COOL DOWN :face71: hurrrr whatever lah :face67:


then then , smlm aku mcm gado dgan SH :face60: sampai menages akuuuuuu :face37: <----- eahh c abylaatedesca neeyy , buad muke comel pulaaa :face56: ehh tak :22: pe lah bukan selalu aku buad muke comel :face68: susa tao nak tengok aku buad muke comel :67: haha merepek kejapp , aku tao aku tak :22: comel lahh kann , aku gurau je tadiiii :face69: okay sambung ceritaa sambung ceritaa :67: thenn entalahh :face41: aku malas nak gado dgan deaaaaaaaaaaa :face32: hm pape jehhh :face72:






dah malas nak cerita mnde mnde yang sedey ney :face69: kite crita pasal pasal err err :103: ape lage cerita yang happy eahh :s: harhar otak dah jam neeyyyyy :face68: hikhik pape je lah :face69:

akuu happyy gelaa neeyyyyy :face64: tao tak tao tak :s: budak yang aku gado dulu mase bulan jun tooo :face55: tetibe dea unblock aku dekat FB :face64: sumpah happy gelaaaa :face39: sebab dulu kite kan pena jadi memb rapat :face57: tapi skrangg , skrangg dah tak :22: dahh :face71: rendu gela mase kite rapat to :face76: kite share rahsie smua to :face69: tapi smua to tinggal kenangan je kan :s: at least skrang kau dah unblock aku dekat FB :face52: aku dah ckup happy dah walaupun kite maseh blum bebaikkk :face5: tengs IH :face71: and once again , aku mnta maaff dekatt kaauuuuu :face22: taktao lah kan kau ade buka post neeyy kea takkk :face65: tapi kalau kau tak buka , tak :22: pe aku tak :22: kesah :face69: aku tao kau pena cakap aku bukan-2 bagai kan :s: tak :22: pe aku tak :22: simpan dlm hatii :67: sumpah aku nages mse aku dpat tao kau cakap smua to :face47: mcm aku neyy ppuan murah je :face72: hm tak :22: pe aku tao kau marah gela dekat akuu :face65: aku paham :face76: justt aku nak bgtao kauuuu :128::65: aku happy dpad kenal dgan kauu :face45: aku tak :22: pena menyesal jumpe kawan mcm kauu :face76: kauu adelah budak laki yg pertama jadi kawan rapat akuu :face71: kau sentiase ade dekat aku mase aku sedey , mara , happy and everything :face55: aku tak :22: kan lupekan kau sampai bile-2 even kau sudah benci dekat aku :face68: AKU HARGAI PERSAHABATAN KITA :67:


Older Post | Newer Post