+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


CANON 600D :3
Sunday 6 November 2011 | 12:23 | 0 like it


hewhew :face57: dah lame kott akuu nak beli kamera cenginii :face69: akhirnyaa dpad jugakkkk :n: okay first dpad too , balek ruma jehh dah startt amekk gamboo :t: haha who cares :s: memang aku sukaaa amek gamba punn :face68: ecehh bajeett aby :face9: harhar takde :22: lhaa justt kidding :face65: tengs ibuu & bpaa sbab beliikaannn :67: tiap hari ngendap kamera ney jehh :face71: tehee takpe :22: bukan selaluu kan kan :face75: esok ibu kate nak pegi tasikk :face56: nak amek gambaa dekat sanee :67: aww aww :face55: tak sabarr neeyy :face67: haha k habes crita pasal CANON 600D kesayangan guaaa :face15:

:103::103::103:

now critaa pasal akuu & wan :face67:

okayy aku memang sakedhaty dgan kate-2 kauu :face66: kau cakap akuu ppuan puaka lah bohsia lah bagaiii :face36: ingat akuu tak :22: sakedhaty kea :s: skrang baru kau tao menyesal :face67: tiap hari kau text aku bagai :face73: harineyy , kau ngaku dekat akuu , kau rinduu akuu :face46: kau merayuu suruh aku maafkan kau :face65: hm aku tak :22: tao lha mmg kau nak aku bebaik dgan kau smula o kau memain jeh :face34: aku memang benci sesiape yg tipu akuu :face70: hm aku asyk pikee nk maafkan kau kea taknak :22: kepale aku pun dah nak pecah dah neyy :face62: akuu malas nak pike pasal kau lage & aku perlukan mase untuk maafkan kauu :face61: k dha paham :s: tukaa topik pulaakkkkk :r:

:103::103::103:

k crita pasal aku & SH :face2:

hm skrang neyy kau mcam dah tak :22: sayang dekat akuu :face70: kau mcam dah bosan dgan akuu :face37: kau mcam dah tak :22: de perasaan dekat aku lage :face72: hm tapi mcmane punn , aku sayang kauuu :67: aku perlukan kauu :67: please , aku dah tryy untuk kekalkan hubungan kite :face32: aku dah cobe , aku tao aku akn berjaye :face4: hm tapi mne lah aku tao hatii kauu kan :s: tady kau critaa , ade budak darjah 6 mntak coup dgan kauu yea :s: hm jealous :s: act tak :22: pun justt takot dea akan tinggalkan akuu :face59: sebab dah ade orang dekad lua sane nak dekat dea :face36: aku tao kau ramai peminad kan , tapii please aku merayu dekad kauu neeyy :face60: jgan tinggalkan akuuuu :face37: maybe aku tak :22: rety tunjuk kasih sayang dekat kauu :face70: kalau mcmto pun , kau kene tao yg aku sebenarnye sayang kau sangad-2 :n: please , you are part of my life :67: don't make me feel heart broken :68: tady dpad call-ing :24: dgan dea , well mmg lah happy :face38: tapii , kite dah tak :22: mcm dulu lage :face60: sebab dulu kite akn berbual sampai kul 4 atau 5 pagii :face47: but tadi kite call-ing :24: smpai pukul 2 jeh pasto kau kate kau dah ngntok :face62: hm tp mase kau cakap kau ngntok to , kau ade tanye aku kan :s: kau ckap kalau kau tedo dulu cemane dgan akuuuu :face65: aku ckap aku okay jehh padahal hati tenga nages neyy nak berbual dgan kauu :face32: maybe aku sensitif lah kannn :face34: sebab neyy jeh aku nak nages :face47: mase dah matikan tepon to , mak aii mate akuu dah berairr sialll :face37: haha sakai gelaa :face71: but now mmg dah okay dah sebab lepas kite matikan tepon , dea send mcet :54: dea cakap baii smua to , siap bg kiss :face9: heee maybe smua neyy justt feeling aku jehh :face68: so , aby , be positif :face5:

ILOVEYOU SH :n:


Older Post | Newer Post