+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


:)
Thursday, 1 September 2011 | 11:08 | 0 like it
tehee . aku rasaa bahagiaa sesgadd dgan c dea :) dea to baik dgan aku bagai . hee . sayangg dea . mnta-2 lha kn kite tkkan gado . huu . tak sukaa >,< haryneyy , dahh hary ke empat kite coup . suka boley ? hehe ^^ tak gado pulakk to . dah lame tak rase cmney tao :D hehe . btw , aku dgan kaka aku skrg , dah mnyk chemistry :D haha . pelik sgguh . tp ape yg terjadik to , tak boley bgtao sesape pun :) inii antaraa rasee aku nd kaka aku jehh . * cewahh :D haryneyy pun dahh masok malam ketige kaka aku tedo dlam bilek aku . da lame tak rase cmney . dulu tedo same-2 dgan dea , skrg dah tak same bilek . sekaly sekale mcm dulu kn okeyy ^^ mgken esok dea tedo bilek dea balekk kot :( takde orang lage yg boley temankan aku tedo . hehe . yelhaa , malam-2 kite asyk berbual jeh . tak rase ngantok pun ^^ tp dea slu tedo dulu . dlam kul 1 da tedo da . haha . akuu ? hee , lmbadd siked kot . sbab aku da biase . huhu . k lhaa , critaa pasal ney jehh . malas kot nak critaa mnyk mnyk :) 




Older Post | Newer Post