+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


SAKED HATY :'(
Saturday 25 June 2011 | 15:46 | 0 like it








Dea dahh bangge lha kann dapat awek macam tuhh? Yeahh :') Aku sedar aku neyy sapee. Humm. Aku boley lupekan kauu :') Aku akan lupekan kau :') Sekurg kurg nyee aku kenee cobee. Yess, AKU BOLEY :') I must be strong aby. I can't be like this just because of a boy who hadd broken my heart. 

Cy nakk awakk tahuu : Saya tak akann kapel dgn sesape pun selagy cy tk boley lupekann awakk. Saya terlaluu sayangg kann awakk andd hatyy sayaa dahh terlukee sebabb awakk :') Anw, tengs sebab buadd hatyy sayaa macam neyy :')

Aku dah taktahu nakk buad apee lagyy. Humm, tengokk dorgs jeaa mesty pikee pasall akuu dgn dea duluuu :'( Nak delete numb deaa punn, tk adee maknee nyee :'( Akuu dah hafal numb dea.. Humm.. Sampayy bile lhaa akuu kene macam neyy? Sampayy bilee hatyy aku tk akan disakiti lagy? Haihh.. Aku asykk bacee mcett dea yung neyy :-
Alif akui aby bukan yung pertame p alif berjanji aby adelahh wanita yung terakhir yung alif akan cintai. Alif akan sentiase mencintai aby dah alif tida akan lagy tinggalkan aby walau sedetik pun. . Nama aby sentiase terpahat d dlm haty alif, alif tida pernah pun melupekan aby. . Alif akan hage aby betol-2 dan tida akan membuad aby kecewe or sedey ngan perangai alif kaly ney kay. . Kite memangg ditakdirkan bersame lha aby. . Walaupun kite suda berpisah tapy haty kite selalu dekat kan. . Alif nak aby tahu yung alif tersangad sangad cintekan aby, rase macam nak jerit jea yung alif ney cintekan aby sangad. . Alif tidak akan abaikan aby mulai haryney dan seterusnya. . Kite akan bersama selame lame nye sayang, alif akan pegang dan jage aby sehinggelah nafas alif terhenty. .

SAYA SAYANG AWAK SANGAD SANGAD ALIF SYAHMI :'(


Older Post | Newer Post