+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


Cool down abyy :(
Wednesday, 1 June 2011 | 01:01 | 0 like it
sayu terpisah
hikayat indah kini hanya kini tinggal sejarah
berhembus angin rindu
begitu nyamannya
terhidu wangian kasihmu

*hujan lebat mencurah kini
bagaikan tiada henti
kau lah laguku kau irama terindah
tak lagi ku dengari

kau pergi
pergi...

sepi tanpa kata
terdiam dan kaku tak daya kau kulupa
apapun kata mereka
biarkan kenangan
berbunga di ranting usia

Korg pastu tahu laguu ney kn? Laguu PERGI - AIZAT. Aku slu dgaa laguu yungg dea nyanyi neyy. Td aku dgaa, aku dahh cool down dahh :) Dah tk maraa. Humm. Bagos lha kan. Kaluu aku layann Alif td, aku tak akan mara sangat :( Kalu aku tahuu, aku tk layann dea dah tadii. Biaa akuu cool down duluu kann? Yeah. Tyap harii ite gado. Smpaii bilee lhaa ite bolee kekall? Humm.. Aku nak sangatt kekal dgn dea :( P kenapee adee jugakk org yungg nak buad ite gadoo? Haihh.. Skunk pun, dahh tk bolee contact dgn dea dahh. Humm. Sedeyy kot :'( Neyy pun sbub itee gadoh kn? Terokk kott ite gadoo. I'm sorry kayy. P tk payaa lhaa sampaii campakk nfun bagaii. Dah tahuu akn jd mcm neyy, nakk buadd jugakk. Tk bolee contact dgn dea lg sampai lhaa dea belii nfunn andd sim baruu. Hum. Abyy, sabaa sabaa :) I must believe that we wil be together forever even anything happens <3 I must. Humm. Yeahh. ILOVEYOU Alif. Mase cy timee awakk, awakk sendd mcet neyy kadd cy kann :-

Now u're mine and i'm yours. 30May2011 you come in to my heart. Tepat pukol 5:30 syang. Always love you laa darling. You always in my heart aby. Alif and aby <3  

Aby masehh save mcet neyy. Smpaii bile-2 pun aku tak akann delete mcet yungg dea sendd neyy. Humm. Sory kaluu dahh maraa andd maki awakk td. I'm just too angryy. Andd terlalu saked hatii. Tak sangkee kott awakk buadd mcm neyy :'(


Older Post | Newer Post