+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


HUM . Smpaii bilee awak nak saked kn hatii cy ? :(
Friday, 29 April 2011 | 11:43 | 0 like it
Heishh .. Hape sehh .. Smpayy bilee awak nak buad cy m'nges ? Humm . Awak ad hubungan nan pumpan tuh ke ape ? Kenape awak panggel dea sayangg ? Kenape kurg ad amek gamba same-2 ? Awak kate dea membe baikk awak ? Humm . Ea lhaa tuhh . Cayee lhaa akuu kann . Hum . Tktau lha kurg pena buad apee . Smpaii amek gamba pun dekadd gelaa .. Aku pun tk pena buad mcm tuh :( Humm . Saked hatii lha kott .. Aku sedar lhaa aku nehh takk baikk untuk kauu . Aku sedarr . But kauu nak sgt nan pumpan tuh gtau aku lhaa . Aku bolee PUTUS dengan kauu kalu kauu tkna nan akuu . Kalu awak tkna nan akuu , kenapee awak timee centa cy mase ite gado tuh ? Kenape awak mnta kapel nan cy 3 kali ? Kenapee huh ? Sbub awak nak mempermen kan cy kee ? Err .. Ea lhaa , akuu BODO bub sygg kann awak .. Percayee katt awakk . Humm . Bapee kali awak nakk tipuu cy ? Bapee ?!! Awak egadd cy tk ad perasan ? Humm . Cy manusiee jugakk lhaa . Bukan binatangg or alienn or wtv . Humm . Dah lhaa . Aku cume bulee saba jeaa untuk kekal kan hubungan itee )':


HHA . Kauu egad akuu tak jeles ? Tengahh bareng pulakk tuhh . Heyy , tengs for that :')


Older Post | Newer Post