+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


Damnn Sad )':
Saturday, 23 April 2011 | 12:27 | 0 like it
Humm .. Cy sygg dea gelagela taukk ); P dea tau kee ? Humm . Pikee pasal dea jeaa , tros ngess .. Mcet nan dea jeaa , nges jugakk .. Hapee lhaa Aby nehh , kuadd lhaa sikeddd ! Hum ); Dea katee akuu g mampus :) Aku sial :) Aku tk paam Adat FB :) Yeahh , akuu memangg Bodo kott :) Hum .. Kalu aku tau aku tk akan gadoo nan Aniess :( Nass , kite tk akann bersame lg kann ? Hurrr .. Akuu sayangg dea lhaaaa !! )': P dea dah bencii aku kottt )'; Haihh .. Sakedd sehh hatii akuu ): Melihatt dea hepyy nan pumpan lenn kadd FB .. Akuu skunk pun mcm tknaa kapel lg ): Humm . Nak sgt dea balekk nan akuu ! P .. Td dea gunee KAU AKU nan aku msee tena mcet nan dea .. Dea pun mcm nak tkna layan aku jeaa .. Butt , aku hepyy kott nampaa dea bls mcet akuu :) But , rse nye dea tk mcm tuh .. Aku asyk nges taukk !! Pike pasal dea jea , nges nges nges )': Eee , mcm buda kecikk lhaa . Humm . Tk bolee kuad sikedd kee huh ? Aku dah delete postt pasall pumpan tuhh , bub dea mara akuu ): Ap lg dea nakk ? Humm . Aku hepyy gelaa dpt kapel nan dea .. Dea dah buad aku hepyy mase tuhh .. But skunkk .. Tinggal Kenangan :( Skunk , dea makii akuu jeaa kott ;'(((( Humm . Dea nak maki aku ke ape kee , Aku tk kesa lhaa . Yung penten , Aku sayang gelagela kad Nas ): Andd , Aku dah tau kenape dea benci akuu . Kan kadd Older Post aku adee satu tajukk 'BABI' ? Humm , dea egad akuu ckp pasal dea .. Haihh , manee adeee --" Tuhh masee aku sukee kad satuu budaa lakii yunggg Sial tuh lhaa . Mane adee aku ckp pasal dea :( Haihh . Tk munken lhaa . Lg pun , tuh cite dulu . Bukan skunk . Aku pun dah bencii buda lakii tuhh . Aku sayangg Nas lhaa ): But dea cayee kee ? Rase nyee tak kot :( Haihh , Ehh , Kalu tk cayee tgokk lhaa datee postt tuhh .. Dah lamee kannnnn . Humm . Kay lhaa .. Mnta-2 awak bolee maap kan cy :'( ..


Older Post | Newer Post